سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مقام معظم رهبری جلوی خطر نفوذ دشمن را گرفتند


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محسن رفیق‌دوست در مراسم یوم‌الله دوازدهم بهمن در محل جلوس امام خمینی (ره) در بهشت زهرا(س) با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با پیمودن سه مرحله نهایی خواهد شد، اظهارداشت: مرحله اول انقلاب اسلامی‌شدن ایران بود، مرحله دوم صدور انقلاب به کشورهای اسلامی و مرحله سوم نیز جهانی کردن اسلام از طریق انقلاب است.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) ایران را اسلامی کردند و کرامت را به کشور ما باز گرداندند به طوری که امروز رئیس ابرقدرت‌های شرق به ایران می‌آید و مستقیم به بیت رهبری می‌رود و بهترین قرآن را به رهبری تقدیم و به نصیحت‌های ایشان گوش می‌دهد.

رفیق‌دوست با بیان اینکه در جریان مذاکرات هسته‌ای پنج قدرت بزرگ جهانی به همراه آلمان در برابر چند نماینده جمهوری اسلامی ایران قرار می‌گیرند و در نهایت با قدرت حق ایران به کرسی می‌نشانند، تصریح‌کرد: در گذشته غرب می‌خواست ایران حتی یک سانتریفیوژ نداشته باشد اما امروز اجماع علیه ما شکسته شده و غربی‌ها صف بستند که به ایران بیایند و ما باید حواسمان باشد که کلاه سرمان نرود.

رفیق دوست با اشاره به نقش مقام معظم رهبری در مذاکرات هسته‌ای خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در جریان مذاکرات هسته‌ای ساعت به ساعت اخبار را پیگیری می‌کردند و آنچه امروز به آن رسیده‌ایم نتیجه تدبیر و نظارت رهبری بوده است و ایشان هرجا که لازم بود وارد شدند و جلوی خطر نفوذ را گرفتند.

وی ادامه داد: زمانی که احساس کردیم امام خمینی در راه ایران است هیجانی عجیب ما را فرا گرفت و این هیجان هر سال بیشتر می شود.

وی ادامه داد: اوایل جنگ که عده‌ای حس کردند صدام پیروز میدان است، وقتی ۸ رئیس جمهور به دیدار امام خمینی آمدند زمانی که صدای اذان به گوش ایشان رسید،‌امام خمینی بدون هیچ توجهی به آنها قصد اقامه نماز کردند. همین صلابت را مقام معظم رهبری در خصوص فاجعه منا از خود نشان دادند، زمانی که به حکام سعودی در خصوص رفتارشان متذکر شدند.
رفیق دوست با اشاره به اظهارات نتانیاهو بارها در سخنرانی‌های خود گفته است که تنها قدرتی که اسرائیل را تهدید می کند جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: آنها شعار از نیل تا فرات را سر دادند اما امروز در تقابل با جمهوری اسلامی ایران شکست‌خورده‌ هستند.
وی ادامه داد: زمانی که سید حسن نصرالله در 22 سالگی به ایران آمد مورد استقبال امام خمینی قرار گرفت و امام با بصیرت مثال زدنی خود می‌دانستند که سید حسن نصرالله یار دیرین انقلاب خواهد بود.

رفیق‌دوست با اشاره به جمله تاریخی امام مبنی بر اینکه ما آمریکا را زیرپا می گذاریم، تصریح کرد: این جمله در مذاکرات هسته‌ای به خوبی خود را نشان داد، زمانی که 5 کشور که 90 درصد از قدرت نظامی جهان را دارا هستند در مقابل جمهوری اسلامی ایران کاری از پیش نمی‌برند.
یار و همراه امام خمینی تصریح کرد: در زمانی بیماری امام خمینی بسیاری نگران جانشینی ایشان بودند اما امام خمینی(ره) بطور غیر مستقیم بارها و بارها به مقام معظم رهبری اشاره کردند و امروز شوری که در جهان اسلام ایجاد شده همگی به خاطر وجود رهبری مقتدر و با بصیرت همچون مقام معظم رهبری است و اگر امروز داعش در تهران نیست فقط به دلیل وجود رهبر معظم انقلاب است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/RQTFEO


ویدیو مرتبط :
مقام معظم رهبری " لبخند دشمن "