سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



طی ۳۷ سال گذشته عده‌ای اصول‌شان را مطابق با اقتضای روز تنظیم می‌کنند/ در دوران پسابرجام یک مجلس قوی می‌تواند در هدایت اقتصاد به دولت کمک کند


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، غلامعلی حدادعادل سخنگوی ائتلاف اصولگرایان در نشست خبری که صبح امروز در خبرگزاری مهر برگزار شد، گفت: اصولگرایی از نظر ما وفادار ماندن به مبانی امام، پیمودن ادامه راه امام توسط رهبری و حفظ ارزش‌هایی است که ما را در انقلاب اسلامی به پیروزی رساند.

وی با بیان اینکه در 37 سال گذشته دیده‌ایم عده‌ای اصول‌شان را مطابق با اقتضای روز تنظیم می‌کنند، خاطرنشان کرد:یک روز متناسب با فضای کشور، سوسیالیست دوآتشه در اقتصاد شده و از اقتصاد دولتی برای رأی آوردن حمایت می‌کنند و یک روز دیگر همه حرف‌های گذشته را کنار گذاشته، تمایلات غرب‌گرایانه پیدا می‌کنند تا رأی بیاورند در حالی که اصولگرایی مقابل چنین رفتاری در عالم سیاست قرار دارد

وی در ادامه سخنان خود به وحدت شکل گرفته در بین اصولگرایان اشاره کرد و گفت:‌ وحدتی که در تهران به وجود آمد باعث شد در بین اصولگرایان استان‌ها نیز وحدت قابل توجهی به وجود آید.

حدادعادل خاطرنشان کرد: در دوران پسابرجام یک مجلس قوی از نظر اقتصادی می‌تواند در هدایت اقتصاد به دولت کمک کند، شعار اصلی دولت روحانی اعتدال بوده و اگر کسانی بخواهند تحت عنوان همسو با دولت فضای انتخابات را گرفتار جار و جنجال کنند با اعتدال جور درنمی‌آید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کلید اقتصاد مقاومتی در دست دولت است و اگر دولت در صدد اجرای آن نباشد بهترین مجلس‌ها و قانون‌ها کاری از پیش نمی‌برند، باید در اقتصاد مقاومتی و پسابرجام توجه کرد شرکت‌های دانش‌بنیان صدمه نبینند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم در 37 سال گذشته با شعار مرگ بر آمریکا استقلال خود را حفظ کرده‌اند، تصریح کرد: ملتی که حماسه 9 دی را رقم زد، تحت تاثیر القائات خارجی قرار نمی‌گیرد.

وی با طرح این پرسش که آیا اداره کشور در شرایطی که همدستان غربی به قول خودشان تحریم‌های فلج کننده داشتند اداره کشور کار آسانی بوده است، خاطرنشان کرد: مگر در دو سال اخیر چه اتفاقی افتاده است، آمریکا هسته‌ای را بهانه کرده و فشار می‌آورد، باید کارنامه دولت‌ها را با درنظر گرفتن تحریم‌ها ارزیابی کنیم.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مبارزه با فساد را نباید جناحی کرد، تصریح کرد: نسبت به محیط زیست حساسم و فکر می‌کنم یکی از دلایل مهم آلودگی شهرها بی‌رویه بودن خودروهای شخصی است.

حدادعادل در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نمی‌توان از هم اکنون درباره آرایش مجلس دهم صحبت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در مجلس هیچ حقوقی نمی‌‎گیرم و مامور دانشگاه هستم.

ادامه دارد...

http://fna.ir/JJAAHE


ویدیو مرتبط :
پایان بررسی طرح تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در مجلس