سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سری گلکسی آ 2016 (Galaxy A 2016) رسما معرفی شدند: شیشه و فلز، حسگر اثرانگشت، OIS و f/1.9


Galaxy-A5-(2016)-Gold

بیش از یک سال از معرفی دو دستگاه میان رده A5, A3 با طراحی عالی می‌گذرد و جایگزین های آنها یعنی نسخه 2016  گلکسی A3، گلکسی A5 و گلکسیA7 امروز معرفی شده‌اند. در این گوشی‌های جدید دوربین جدید همراه با OIS و فلش LED در قالب طراحی تثبیت شده با گوشه‌های منحنی قرار گرفته‌اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تفاوت اصلی در طراحی را می توان در پشت دستگاه ها دید، جایی که در نسل پیشین از فلز مات و در نسل جدید از شیشه (همانند گلکسی اس 6) استفاده شده است. در واقع فریم دستگاه ترکیبی از شیشه فلز است که برای ما زبان طراحی گلکسی اس 6 را تداعی می‌کند. همچنین در دو دستگاه گلکسی A5 و گلکسی A7 حسگر اثر انگشت در کلید هوم جای گرفته است.

گلکسی A5 و گلکسی A7 نسخه 2016

Photo-Galaxy-A7-Spec Photo-Galaxy-A5-Spec

این دو دستگاه  دارای مشخصاتی مشابه هستند اما آنچه در این دو تفاوت ایجاد می‌کند اندازه 5 اینچی فول اچی دی نمایشگر سوپر آمولد گلکسی A7 در برابر صفحه نمایش 5.2 اینچی گلکسی A5 با همان مقدار رزولوشن است. این دو از پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس 7 که بر روی فرکانس 1.6 گیگاهرتز کلک شده‌اند اما گلکسی A5 دارای 2 گیگابایت رم است ولی گلکسی A7 از 3 گیگابایت رم بهره می‌برد. دوربین اصلی و پشتی هردو دستگاه به ترتیب 13 و 5 مگاپیکسلی است که هردو به لرزشگیر اپتیکال مجهز شده‌اند.

گلکسی A3

Photo-Galaxy-A3-Spec

از آنجایی که این گوشی در رده گوشی‌های سایز کوچک است از صفحه آن از 4.5 اینچ به 4.7 اینچ ارتقا یافته که با رزولوشن اچ دی همراه است و پردازنده چهار هسته‌ای اگزینوس با فرکانس 1.5 گیگاهرتز و 1.5 گیگ رم به این دستگاه قدرت می‌بخشند. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی که نسبت به دوربین 8 مگاپیکسلی گلکسی A3 ارتقا خوبی محسوب می‌شود همچنان مثل دو برادر بزرگتر خود از دوبین 5 مگاپیکسلی در جلو بره مند است. و باتری هم از 1900 میلی آمپر ساعت به یک باتری قدرتمندتر 2300mAh ارتقا یافته است. این دستگاه بر خلاف دو برادر بزرگتر خود از حسگر اثرانگشت بهره نمی برد.

هر آنچه در سری A امسال دیده می‌شود ارتقا بسیار خوش آیندی است که جاگزینی مناسب برای نسل قبلی خود هستند با این حال فاکتور قیمت را نباید فراموش کرد باید دید که این دستگاه در آینده با چه قیمتی عرضه می‌شوند. این سه دستگاه دارای حافظه داخلی 16 گیگاباتی هستند که از حافظه micro SD پشتیبانی می‌کنند. این سه گوشی اواخر آذر ماه در بازار چین عرضه خواهند شد و در دیماه به صورت جهانی در چهار رنگ مشکی، طلایی، طلایی صورتی (pink Gold) و سفید به میدان می‌آیند. متأسفانه سه دستگاه دارای نسخه پیش نصب شده اندروید 5.1.1 هستند که امیدواریم به اندروید 6 ارتقا یابند.

phonearena

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
حسگر اثرانگشت گلکسی اس6 اج