سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرهنگ سازی افتخاربرداشته ها منجربه الگو پذیری وهدایت نسل جوان می شود


به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا، محمدعلی نجفی روز شنبه در این دیدار بر ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره آرمان ها و اثرات تمامی مفاخر كشور تأكید و خاطر نشان كرد : فرهنگ سازی افتخار بر داشته‌ها و نیاكان این مرز و بوم به عنوان نیاز جامعه منجر به الگوپذیری و هدایت نسل جوان جامعه می‌شود.
وی اظهار كرد: اندیشه‌های متفكران و اندیشمندان باید ترویج شود تا اثرات ماندگار بزرگان جاودانه بماند.
وی تصریح كرد: باید تدبیری اتخاذ شود تا آثار دانشمندان ایرانی جایگزین هدایای مختلف در كشور شود.

**
عضویت یكهزار و 200 نفر از اساتید دانشگاه ها و مدارس عالی در انجمن مفاخر كشور
در این دیدار رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی ، نواحی مختلف گیلان را علم خیز و سرشار از وجود دانشنمدان برجسته عنوان كرد و گفت : خیلی از مفاخر مملكت ما هنوز ناشناخته هستند.
مهدی محقق بر عضویت یكهزار و 200 نفر از اساتید دانشگاه‌ها و مدارس عالی در انجمن مفاخر كشور اشاره و خاطر نشان كرد : فرهنگ این مملكت بوسیله این قشر عظیم نشر پیدا می‌كند.
رئیس انجمن ترویج زبان و ادبیات فارسی، استاندار گیلان را یك شخصیت علمی معرفی كرد و افزود : همایش‌هایی كه در ترویج زبان و ادبیات فارسی در استان‌ها برگزار می‌شود یك همایش عادی نیست بلكه یك حركت بزرگ علمی و فرهنگی در استان‌ها است.
یازدهمین همایش بین‌المللی ترویج زبان و ادبیات فارسی شهریور ماه سال جاری با حضور اساتید و پیشكسوتان سه نسل از این رشته به منظور تبادل تجربیات به نسل جدید جامعه در دانشگاه گیلان برگزار می‌شود.
در این دیدار همچنین حكم انتصاب محمدعلی نجفی استاندار گیلان به سمت ریاست هیات امنای انجمن آثار و مفاخر فرهنگی گیلان از سوی دكتر مهدی محقق به همراه یك جلد كتاب مفاخر نامه به وی اعطا شد.
رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی كشور صبح امروز با استاندار دیدار و حكم انتصاب ریاست هیات امنای انجمن آثار و مفاخر فرهنگی گیلان را به وی اهدا كرد.
7296/6070

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
راهکارهای علاقه‌مند کردن نسل جوان به ادب و فرهنگ ایران