سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تست سقوط گلکسی اس ۷ اج در کنار آیفون ۶ اس پلاس [تماشا کنید]


تست سقوط گلکسی اس ۷ اج در کنار آیفون ۶ اس پلاس [تماشا کنید]

زمان زیادی از معرفی جدیدترین کهکشانی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۷ اج نمی گذرد. موبایلی که حالا شرکت سازنده اش آن را ارگونومیک تر و همچنین مستحکم تر کرده و یکی از مهم ترین ویژگی های اش نیز مقاومت در برابر آب و گرد و غبار محسوب می شود.

اما با وجود این دگرگونی ها برای بسیاری هنوز هم این سئوال مطرح است که پرچمدار تازه وارد کره ای ها تا چه حد می تواند در شرایط سخت و تست های سقوط دوام بیاورد و آیا این دستگاه در این زمینه بر یکی از اصلی ترین رقبای اش یعنی آیفون ۶ اس پلاس برتری دارد یا خیر؟

در همین راستا، کانال یوتوب «EverythingApplePro» سعی کرده پاسخی مناسب را برای پرسش های مطرح شده در بالا بیابد. این کانال ویدیویی تهیه کرده و طی آن دو موبایل پیش تر اشاره شده یعنی گلکسی اس ۷ اج و آیفون ۶ اس پلاس را از زوایا و ارتفاع های متفاوت مورد آزمون سقوط قرار داده تا مشخص شود بدنه ی کدامیک استحکام بیشتر و بهتری دارد.

اگر شما نیز مشتاق هستید تا ببینید برتری نزد کدام محصول است می توانید این ویدئو را ملاحظه کرده و سپس راجع به نتایج به دست آمده قضاوت نمایید.

برچسب‌ها:Galaxy S7 EdgeiPhone 6s Plusآیفون 6‌ اس پلاستست سقوطگلکسی اس 7 اج

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
تست سقوط گلکسی اس 6 اج پلاس در مقابل آیفون 6 پلاس