سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



لایحه ایجاد منطقه آزاد سیستان و بانه – مریوان به مجلس تقدیم شد


به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت، بر اساس این لایحه، به دولت اجازه داده می شود در استان سیستان و بلوچستان منطقه آزاد تجاری - صنعتی سیستان و در استان کردستان منطقه آزاد تجاری - صنعتی بانه - مریوان را در محدوده هایی که به تصویب هیئت وزیران می رسد، ایجاد نماید.
در مقدمه توجیهی این لایحه آمده است:
یکی از ابزارهای لازم برای توسعه صادرات و ایجاد اشتغال در کشور، کاهش موانع قانونی است که این امر از طریق تأسیس مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی میسر است. لذا به منظور رفع موانع رشد و توسعه و ایجاد رونق اقتصادی در برخی مناطق کشور، لایحه زیر برای طی تشریفات قانونی تقدیم می شود:
'لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری – صنعتی سیستان و بانه – مریوان'
ماده واحده – به دولت اجازه داده می شود در استان سیستان و بلوچستان منطقه آزاد تجاری - صنعتی سیستان و در استان کردستان منطقه آزاد تجاری - صنعتی بانه - مریوان را در محدوده هایی که به تصویب هیئت وزیران می رسد، ایجاد نماید. مناطق آزاد یادشده بر اساس قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری - صنعتی جمهوری اسلامی ایران - مصوب 1372- با اصلاحات بعدی آن، اداره خواهند شد.
1904

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تقدیم به مردم همیشه مظلوم منطقه سیستان