سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معرفی لپ تاپی با بدنه زیبا و سخت افزاری قابل قبول


معرفی لپ تاپی با بدنه زیبا و سخت افزاری قابل قبولمجله سخت افزار/ کمپانی ژاپنی "توشیبا" اولین تولید کننده نوت بوک در جهان است.این برند در سال های گذشته به خوبی و در آرامش به تولید سخت افزار پرداخته است.تنها ایرادی که می توان به آن وارد دانست،قیمت تمام شده محصولات اش است.هر چند که در زمینه قیمت گذاری یک پله پایین تر از اپل و سامسونگ می ایستد،اما همچنان دارای قیمت نسبتا بالایی است.از سوی دیگر نمی توان از خیر بدنه با کیفیت و زیبای آن گذشت.

کیفیت محصولات توشیبا همواره بدون افت به مسیر خود ادامه داده است.این اضافه قیمت را می توان به پای طراحی تخصصی و متریال های به کار رفته در آن گذاشت.لپ تاپ امروز ما نیز یک مدل با ارزش خرید بالا از همین برند است. Toshiba C55-C محصولی است که می تواند در ارضای بسیاری از خواسته های شما موفق باشد.به عنوان مثال زیبایی در طراحی،کیفیت بالای مادربرد و نمایشگر،قابلیت های I/O و همچنین وزن و ضخامت پایین از جمله امکانات این نوت بوک هستند.

این محصول از یک پردازنده کم مصرف،از خانواده برادول برخوردار است.این پردازنده با نام i7-5500U می تواند در بسیاری از بازی های روز نیز خودش نشان دهد.هر چند که نباید توان مصرفی و کلاس U را فراموش کرد.این لپ تاپ 2.2 کیلو گرم وزن دارد.از همین رو نمی توان آن را یک الترا بوک کامل دانست اما بی شباهت هم نیست.8 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR3 برای آن در نظر گرفته شده است.فضای ذخیره سازی توسط یک هارد دیسک 1 ترابایتی تامین می گردد که در صورت تعویض آن با یک SSD می توان لذت سرعت بیشتر را به دست آورد.یک نمایشگر 15.6 اینچی با دقت HD وظیفه نمایش تصاویر را بر عهده دارد.توشیبا از پنل های TruBrite HD TFT در این نمایشگر بهره برده است اما خبری از روکش مات نبوده و شاید به همین علت دقت رنگ ها رضایت بخش باشد اما در محیط های باز مشکلات انعکاس وجود خواهد داشت.

پردازش های گرافیکی بر عهده یک کارت گرافیک انویدیا GT930M است.این کارت گرافیک از دو گیگابایت حافظه اختصاصی برخوردار است.یک باتری 4 سلولی با شارژدهی 6:00 ساعت نیز برای آن در نظر گرفته شده است.این لپ تاپ زیبا با قیمتی در حدود 2 میلیون و 900 هزار تومان در بازار ایران عرضه می گردد.

نتیجه گیری:

اگر به دنبال یک لپ تاپ زیبا،مدرن و با بدنه بسیار با کیفیت هستید و در عین حال سخت افزار نیز برای شما حائز اهمیت است، Toshiba C55-Cیک انتخاب کامل و ایده آل است.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: مجله سخت افزار


ویدیو مرتبط :
آموزش نحویه عیب یابی سخت افزاری لپ تاپ های دل DELL