سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



درگیری دوباره محافظان اردوغان با خبرنگاران در واشنگتن + فیلم و عکس


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، منابع خبری گفتند که محافظان رجب طیب اردوغان در بیرون از اندیشکده بروکینگز آمریکا با فعالان و خبرنگاران درگیر شدند.

اردوغان به‌هنگام درگیری درحال سخنرانی در این اندیشکده بود.

مجله فارن پالیسی به نقل از روزنامه نگاران حاضر در سخنرانی اردوغان در خارج از این اندیشکده نوشت که نیروهای امنیتی ترکیه دو خبرنگار را روی زمین انداختند و سومین خبرنگار را لگد زدند.

به گزارش العالم، یکی از فعالان در شبکه‌های اجتماعی ویدیویی را از اقدام مسئولان ترکیه برای اخراج یک خبرنگار از داخل پژوهشکده بروکینگز منتشر کرد. اما در نهایت نیروهای امنیتی مانع از این اقدام شدند.

به‌گفته برخی فعالان، مسئولان ترکیه‌ای همچنین تلاش کردند مانع از تظاهرات عده‌ای معترض در واشنگتن شوند.

معاون مشاور امنیت ملی در کاخ سفید با اذعان به اطلاع از این گزارشها، مدعی شد که آمریکا از آزادی مطبوعات در سراسر دنیا و از جمله ترکیه دفاع می‌کند.

*


ویدیو مرتبط :
درگیری نگهبانان سازمان ملل با محافظان رجب طیب اردوغان