سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تصویری جدید از مایکروسافت لومیا 650 منتشر شد


مایکروسافت لومیا 650

فاش کننده‌ی معروف این روزهای دنیای تلفن‌های هوشمند یعنی ایوان بلس (evleaks) امروز تصویر جدیدی از تلفن هوشمند لومیا 650 منتشر کرده است که در آن می‌توان به‌خوبی قسمت جلویی و طراحی این گوشی را مشاهده کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

 برطبق صحبت‌های ایوان بلس گوشی لومیا 650 دارای صفحه نمایشی 5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی (720P) خواهد بود و همین‌طور به تراشه‌ی اسنپدراگون 210 یا اسنپدراگون 212 کوالکام مجهز خواهد شد.

مایکروسافت لومیا 650

در نگاه اول این تلفن هوشمند کاملا شبیه به لومیا 550 است و همان فریم و قاب فلزی را حفظ کرده و تنها چند قسمت از آن تغییر پیدا کرده است. هر چند این بار اولی نیست که تصاویر این گوشی را مشاهده می‌کنیم و مدتی قبل نیز تصاویر و رندرهای آن فاش شده بودند و همین‌طور بر اثر اشتباه خود مایکروسافت در هفته پیش، این دستگاه برای پیش فروش بر روی سایت قرار گرفت.

مایکروسافت لومیا 650

به مشخصات لومیا 650 بایستی یک دوربین 8 مگاپیکسلی با فلاش LED، رم 1 گیگابایتی و پردازشگر با سرعت کلاک 1.1 گیگاهرتز را اضافه کنیم. ناگفته نماند که این تلفن هوشمند قرار است 8 گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری 2000 میلی آمپر ساعتی داشته باشد و با سیستم عامل ویندوز 10 موبایل به بازار عرضه شود.

مایکروسافت لومیا 650

در نهایت این گوشی 150 گرمی، قیمتی در حدود 199 دلار در آمریکا خواهد داشت و قیمتش در اروپا نیز 199 یورو خواهد بود. احتمال معرفی لومیا 650 در نمایشگاه MWC 2016 نیز وجود دارد و باید منتظر کنفرانس مایکروسافت در بارسلون باشیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. نظر شما درباره این گوشی چیست؟ مشخصات و قیمت آن مناسب و معقول به‌نظر می‌رسند؟ نظر خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

GSMArena

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
مایکروسافت MS-DOS را برای گوشی های لومیا منتشر کرد