سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بشار اسد و همسرش در انتخابات پارلمانی سوریه شرکت کردند


بشار اسد و همسرش در انتخابات پارلمانی سوریه شرکت کردندتسنیم/ رئیس جمهور سوریه و همسرش دقایقی قبل با مشارکت در انتخابات پارلمان این کشور، آراء خود را به صندوق انداختند.

به گزارش رسانه های خبری سوریه، بشار اسد و همسرش در دفتر ریاست جمهوری آراء خود در انتخابات پارلمانی را به صندوق انداختند.

انتخابات پارلمانی سوریه با مشارکت 3500 نامزد برای انتخاب 250 نماینده دومین پارلمان پس از تعدیل قانون اساسی در سال 2012 میلادی آغاز شد.

بر اساس اعلام مسئولان کمیته برگزاری انتخابات سوریه، تعداد واجدان شرایط رای دادن، حدود 14 میلیون نفر اعلام شده اند که باید 250 نماینده را در انتخابات امروز راهی پارلمان کنند.

از صبح روز گذشته هم مرحله سکوت انتخاباتی در سوریه آغاز شد و هیچ یک از نامزدهای انتخابات پارلمانی سوریه حق هیچ گونه فعالیت تبلیغاتی به هیچ شکلی را نداشتند.

فرمان شماره 63 صادره در سال 2016 میلادی زمان برگزاری دومین دور انتخابات پارلمانی سوریه را سیزدهم آوریل(چهارشنبه بیست و پنجم فروردین) اعلام کرده است.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
ثبت نام بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری سوریه