سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



لینک کردن مخاطبین اپلیکیشن ایکس‌باکس به اپلیکیشن People در ویندوز ۱۰ (رد استون) ممکن شد


لینک کردن مخاطبین اپلیکیشن ایکس‌باکس به اپلیکیشن People در ویندوز ۱۰ (رد استون) ممکن شدوین فون/ شب گذشته مایکروسافت بیلد ۱۴۲۹۵ ویندوز ۱۰ از به روز رسانی رد استون را به صورت همزمان برای موبایل و دسکتاپ منتشر کرد که متاسفانه ویژگی جدیدی نداشت و مایکروسافت نیز لیست تغییرات آن را اعلام نکرده بود. اما گویا در این بیلد یکسری تغییرات در بطن سیستم عامل اعمال شده‌اند و مایکروسافت به آن‌ها اشاره‌ای نکرده است، در بیلد ۱۴۲۹۵ ویندوز ۱۰ تغییراتی در اپلیکیشن People اعمال شده و یکپارچگی آن با اپلیکیشن اکس‌باکس گسترده‌تر شده است.

طبق گقته وب سایت Windows Central، کاربران به زودی در ویندوز ۱۰ دسکتاپ و ویندوز ۱۰ موبایل می‌توانند مخاطبین خود در اپلیکیشن اکس‌باکس را به اپلیکیشن People لینک کنند و مشخصات کامل آن‌ها را ببینند. مایکروسافت این روزها سعی دارد تا اپلیکیشن People را گسترده‌تر از قبل کند و وقتی آن را با ویندوزفون ۷ و یا ۸ مقایسه می‌کنیم به خوبی متوجه تغییرات می‌شویم. در چند سال گذشته کاربران می‌توانستند در بخش People Hub اپلیکیشن People، اطلاعات اپلیکیشن‌های مختلفی را لینک کنند و همواره از کوچک‌ترین تغییرات آن‌ها با خبر شوند. این ویژگی یکی از بهترین قابلیت‌ها در ویندوزفون ۸ و ۸.۱ بود و کاربران زیادی از آن استفاده می‌کردند.

در ویندوز ۱۰ موبایل این قابلیت برداشته شد اما به تازگی این امکان فراهم شده تا اپلیکیشن‌ها بتوانند اطلاعات داخلی خود را با اپلیکیشن People به اشتراک بگذارند. به عنوان مثال برخی از اپلیکیشن‌ها مانند فیسبوک (نسخه بتا)، اسکایپ و نسخه قدیمی اپلیکیشن توییتر (نسخه جدید و یونیورسال در حال حاضر این قابلیت را ندارد) می‌توانند اطلاعات خود را به صورت داخلی با اپلیکیشن People به اشتراک بگذارند. این ویژگی کارایی نسخه ویندوزفون ۸.۱ را ندارد اما خوشبختانه به تازگی نشانه‌هایی دیده شده که نوید بازگشت این ویژگی بسیار کاربردی را می‌دهند.

این قابلیت در حال حاضر روزهای اولیه خود را سپری می‌کند و یکسری مشکلات به همراه دارد. اما برای اینکه بتوانید اطلاعات اپلیکیشن اکس‌باکس را در اپلیکیشن People لینک کنید باید شرایط زیر را داشته باشید:

ویندوز ۱۰ و یا ویندوز ۱۰ موبایل که بیلد ۱۴۲۹۵ یا بالاتر بر روی آن نصب است.
اپلیکیشن اکس‌باکس (نسخه بتا) برای ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۰ موبایل. برای دانلود اپلیکیشن کلیک کنید
مخاطب شما در اپلیکیشن اکس‌باکس باید از نام واقعی خود استفاده کرده باشد.
اگر اپلیکیشن را دانلود کردید و نتوانستید از این ویژگی استفاده کنید مشکلی نیست، چند بار سعی کنید تا بالاخره بتوانید از آن استفاده کنید. پس از آن که وارد اپلیکیشن People می‌شوید به بخش Filter Contacts رفته و گزینه (Xbox (Beta را از میان سایر گزینه‌ها انتخاب کنید. پس از انجام این کار، مخاطبین اکس‌باکس شما در اپلیکیشن People نمایش داده خواهند شد.

لینک کردن مخاطبین ایکس‌باکس چه کاربردی دارد؟
یکپارچگی اپلیکیشن های اکس‌باکس و People بیشتر برای پیام رسانی کاربرد دارد. در اپلیکیشن People شما می‌توانید مخاطبین اکس‌باکس را انتخاب کنید و با انتخاب گزینه Send message برای آن‌ها از طریق اسکایپ، SMS و حالا اکس‌باکس پیام بفرستید. ممکن است که در آینده یکسری قابلیت دیگر نیز به این بخش اضافه شود.

نظر شما در خصوص این ویژگی جدید چیست؟



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: وین فون


ویدیو مرتبط :
نگاهی به ویژگی های اپلیکیشن ایکس باکس بر روی ویندوز 10