سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یک تجربه خوشمزه و پرسرعت!/طرحی مشترک از پارس آنلاین و سایت زودفود


  X  

یک تجربه خوشمزه و پرسرعت!/طرحی مشترک از پارس آنلاین و سایت زودفود

رپرتاژ آگهی/ این روزها قطعی اتصال به اینترنت بسیار سریع تر از قطعی آب و برق احساس می شود و هر روز وابستگی بیشتری به استفاده ی روزمره از خدمات آنلاین پیدا می کنیم که باعث شده است دسترسی مطمئن به اینترنت پرسرعت از یک سو و بهره مندی از خدمات جذاب و کاربردی آنلاین از سوی دیگر به دغدغه ی روزمره ی همه ی ما مبدل شود.
در این میان، طرح مشترک شرکت پارس آنلاین به عنوان یکی از بزرگ ترین ارائه دهندگان خدمات اینترنت پرسرعت و سامانه ی zoodfood.com که اولین سامانه ی سفارش اینترنتی غذا می باشد، طرحی منحصر به فرد و بی سابقه برای تشویق کاربران و اشاعه ی فرهنگ خرید اینترنتی به شمار می آید.
طرحی که در آن برای همه ی کاربران اینترنت، چه مشترکان کنونی پارس آنلاین و زودفود و چه کسانی که مشترک آن ها نیستند، هدایای ویژه ای در نظر گرفته شده است.
با توجه به اطلاعات کسب شده، طرح مشترک پارس آنلاین و سایت زودفود فقط به مدت 10 روز فعال می باشد.
برای مشاهده ی جزئیات طرح روی لینک زیر کلیک کنید:
www.zoodfood.com/parsonline


ویدیو مرتبط :
سرویس های جدید اینترنت پرسرعت پارس آنلاین