سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ضربه مقاومت به تروریست‌ها همزمان با مذاکرات ژنو


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، ترکی الحسن کارشناس مسائل راهبردی در گفت‌وگو با تلویزیون المنار گفت: پیروزی در نبل و الزهراء ضربه‌ای سخت به مخالفان سوری همزمان با مذاکرات ژنو بود.

این کارشناس سوری ابراز داشت که پیروزی در نبل و الزهراء مایه افتخار است و تروریست‌ها نتوانستند پس از سه سال محاصره بر این شهر مسلط شوند.

وی با بیان اینکه کمک نیروهای مردمی نبل و الزهراء به نیروهای مقاومت همزمان با عملیات شکستن محاصره تصریح کرد که پیشروی به سوی غرب حلب در مسیر آزادسازی نبل و الزهراء و تکینل کننده آن خواهد بود.

امروز ارتش سوریه و حزب‌الله و گروه‌های متحد آنان موفق شدند بعد از ساعت‌ها درگیری، محاصره چهار ساله نبل و الزهراء را از محور شرقی نبل بشکنند اما درگیری همچنان ادامه دارد.

نیروهای مقاومت موفق شدند روستای معرسة الخان را تصرف و آن را از وجود تروریست‌ها پاکسازی کنند تا کمر مقاومت سه روزه آنان در این منطقه بشکند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/6EAW8V


ویدیو مرتبط :
تبریک مذاکرات ژنو