سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نماینده مجلس:دوره اجرای سیاست های ناکارآمد به پایان رسیده است


به گزارش ایرنا، هادی قوامی در جلسه تقدیر از فعالان ستاد انتخابات خود در اسفراین در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد : همانگونه که هم اکنون درعرصه امنیت ملی حرف اول را در منطقه می زنیم باید در ایران 1404 نیز در اقتصاد حرف اول منطقه را بزنیم ولی با سیاست هایی که در 37 گذشته در حوزه اقتصاد داشته ایم نمی توان این مسیر را طی کرد.
وی ادامه داد:هم اکنون نقدینگی کشور از 2هزار 500میلیارد تومان به چند برابر رسیده است و این نشان از این دارد که اجرای سیاست های پولی و مالی با این سبک در دولت های گذشته و اکنون برغم تلاش های انجام شده ناکارآمد بوده است و باید اصلاح شود .
قوامی افزود : مجلس دهم با همدلی با دولت که در سخنان رهبری نیز بر آن تاکید شده است می تواند همکار هم باشند و مجلس چوب لای چرخ دولت نگذارد تا فرصت های کشور به تهدید و ضعف در اقتصاد تبدیل نشود.
وی افزود: برای این کارحتما باید کینه ها پاک شود و رفاقت ،محبت و صمیمت هر روز بیشترو بیشتر شود .
***قانون احزاب، افزایش قدرت پارلمانهای محلی و انتخابات استانی سه طرح مهم برای مجلس دهم
نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی افزود: در مجلس دهم باید تلاش شود تا بتوان زمینه ریشه دارشدن احزاب قوی که به برنامه خود وفادارباشند وشکست ها و موفقیت ها را بپذیرند، داشته باشیم .
وی افزود : امروزه شکست ها در کشور ما یتیم و بی صاحب است ولی موفقیت ها وارث فراوان دارد .
قوامی بابیان اینکه مجلس آینده باید بتواند مطالباتی را که در سطوح محلی مطرح است ساماندهی کند افزود: امیدواریم سه طرح مهم که درمجلس گذشته آماده شده با مساعدت فضا درمجلس دهم به صحن بیاوریم.
وی ادامه اداد: قانون احزاب ،قانون قدرتمندتر کردن پارلمان های محلی در شهرستان و استان برای بهتر پی گیری کردن مسائل و نیازهای شهرستان و استان و قانون انتخابات استانی و ملی که نمایندگان درمجلس درگیر قانون گذاری ونظارت بر آن شوند و از درگیر شدن به جزئی ترین مسائل شهرستان که مدیران شهرستان باید آن را حل کنند درگیر نباشند تا نمایندگان بتوانند از فرصت مجلس حداکثر استفاده را ببرند .
نماینده مردم اسفراین درمجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد : با تشکیل مجلس دهم در 7 خرداد سال آینده، مجلسی در شان جمهوری اسلامی ،کارآمد و اثر بخش تشکیل شود و دردنیا حرفی برای گفتن داشته باشد .

***ترمز نامه های سفارشی باید کشیده شود
وی یک ازاولویت های جدی اش را بحث اشتغال جوانان ذکرکرد و افزود: به کارگیری جوانان در بخش های اشتغال باید ساماندهی شود و فرصت های شغلی شهرستان درحوزه صنعت ،اداری و ...باید شفاف وعادلانه انجام شود.
وی گفت: باید ترمز برخی نامه های سفارشی کشیده شود و باید فضا برای حضور انسانهای شایسته در مراکز صنعتی،اداری ،کشاورزی و...فراهم شود.
قوامی افزود: باید از ظرفیت های انسان های شایسته بر اساس اصل تفکر اعتدالی از هر سلیقه ای استفاده شود و این مکان ها محل نمایش این گروه و آن گروه نباشد .
نماینده مردم اسفراین درمجلس گفت : در کلان کشور نیز مجلس دهم و دولت باید تدبیر اساسی برای اشتغال بیاندیشند واین نقدی هزار میلیارد تومانی کشور به گونه برنامه ریزی و کانالیزه شود که در تمام کشور و به ویژه در مناطق محروم هزینه شود و نمایندگان مجلس دراین راه مشکلات قانوی را برطرف می کنند .

***فرش قرمز زیر پای سرمایه گذاران پهن کنیم
قوامی با اشاره به تاکیدمقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی افزود: خشت اول اقتصاد مقاومتی کار آفرینی است و برای تحقق این امر باید فضای فرهنگی اجتماعی و سیاسی برای حضور کار آفرینان فراهم شود .
وی باتاکید بر اینکه کارآفرینان نه تنهادر حد ملی بلکه در حد بین المللی باید رشد کند و دیده شوند افزود : موانع پیش روی کارآفرینی باید برداشته شود تا شاهد تحقق اقتصاد مقاومتی درکشورباشیم .
قوامی با تاکید بر ضرورت حذف قوانین مزاحم تولید و کارآفرینی در مجلس افزود: مجلس دهم دراین زمینه باید تلاش شایانی انجام دهد و فضای کشور را فضای کارآفرین و تولید کند .
وی ایجاد زیرساخت ها را اساس توسعه خواند و افزود: نگاه ما همچنان توسعه زیر ساخت ها در شهرستان است و تنگ نظری ها و حب و بغض ها ضد توسعه است که باید ازآن پرهیز کرد و از سرمایه گذاران استقبال کنیم و زیر پایشان فرش قرمز پهن کنیم .
وی از همه مردم در خلق حماسه 7 اسفند قدرانی کرد.
هادی قوامی نماینده ادوار هشتم ونهم مجلس شورای اسلامی در انتخابات 7 اسفند برای سومین دوره متوالی منتخب مردم شهرستان اسفراین در مجلس شورای اسلامی شد .
شهرستان 127هزار نفری اسفراین در 60کیلومتری جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد و دارای یک کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی است .
1744 / 7189 /1596

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دوره اسلامگرایی هم به پایان رسیده است!!!!