سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مانور مشترک شرکت های گاز خراسان رضوی و خراسان جنوبی در گناباد برگزار شد


به گزارش ایرنا سخنگوی این مانور در جمع خبرنگاران هدف از برگزاری آن را ارتقای سطح آمادگی نیروهای امدادی شرکت گاز برای مقابله با بحرانهای احتمالی در فصل سرما از جمله افت فشار و قطع گاز عنوان کرد.
کیهان مویدی گفت: این مانور با حضور تیم های امداد و تعمیرات شرکت گاز استان خراسان رضوی و برخی شهرستانهای خراسان جنوبی و مشارکت تیم هایی از سازمان های عضو ستاد مدیریت بحران استان خراسان رضوی برگزار شد.
وی افزود: در اجرای این مانور گاز برخی مشترکین پرمصرف از جمله ادارات، سازمانها، کارخانه ها، بیمارستانها، دانشگاهها و جایگاههای سی.ان.جی در شهرهای کاخک، بیدخت و گناباد قطع شد.
وی اظهار کرد: پس از گزارشهای دریافتی، نیروهای امداد رسان شرکت گاز و سایر سازمانهای مرتبط عضو ستاد بحران در منطقه حضور یافته و اقدامات لازم به منظور برقراری جریان گاز را انجام دادند.
مویدی گفت: پس از پایان این مانور یک روزه نقاط ضعف و قوت آن مورد ارزیابی و بررسی قرار می گیرد.
وی ادامه داد: با توحه به قابل پیش بینی نبودن حوادث طبیعی، تمام مصرف کنندگان بویژه مصرف کنندگان عمومی باید این آمادگی را داشته باشند که در زمان بحران و قطع جریان گاز از سوخت جایگزین استفاده نمایند.
مرکز شهرستان 90 هزار نفری گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد./2
2095/6049/ 6053

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آسمان شهرستان گناباد - خراسان رضوی