فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



حوادث/ دستگيري خواستگاري که به صورت2خواهر اسيد پاشيده بود


خبرآنلاين/ ساعت 17 غروب شنبه 9 آبان ماه در حوالي پل يالدور مرند دو خواهر هدف اسيدپاشي قرار گرفتند و پليس مرند در عملياتي تخصصي و در کمتر از 24 ساعت مرد اسيدپاش را دستگير کرد.

به گزارش روابط عمومي دادگستري آذربايجان شرقي حسين فتحي دادستان مرند گفت: به دنبال ارسال گزارشي در بعدازظهر روز شنبه نهم آبان ماه به دادسراي مرند مبني بر اسيدپاشي، بلافاصله دستورات قضايي درخصوص شناسايي و دستگيري عاملانآن صادر شد و پليس توانست در کمتر از 24 ساعت مرد اسيدپاش را دستگير کند.

وي افزود: بررسيها نشان داد موضوع کاملاً جنبه شخصي داشته و هيچ گونه ارتباطي با مسائل امنيتي ندارد. هدف و انگيزه اصلي مرد جوان از اسيدپاشي شکست در خواستگاري بوده و چون يکي از دو خواهر با پي بردن به اينکه خواستگارش زن و بچه دارد و جواب منفي داده بود، اقدام به اين عمل کرده است.
وي افزود: در اين اسيدپاشي دو خواهر 20 و 22 ساله به نام رباب و رويا هدف قرار گرفته اند که هر دو به بيمارستان سيناي تبريز انتقال يافته و براساس آخرين پيگيري ها هر دوي آنها پس از مشاوره چشم پزشکي در بيمارستان نيکوکاري در حال حاضر در بخش سوختگي در بيمارستان سينا بستري هستند تحت درمان قرار گرفتند. مرد اسيدپاش نيز با اقرار به جرم خود پشت ميله هاي زندان افتاد.

دادستان مرند گفت: عامل اسيدپاشي به نام «ع.ر» را که با نقاب و عينک دودي اقدام به اسيد پاشي کرده بود، در کمتر از 24 ساعت دستگير کردند.وي با اشاره به اينکه حال يکي از مصدومان مساعد است، تصريح کرد: يکي از خواهران که مرد اسيدپاش خواستگار وي بود از ناحيه چشم و صورت آسيب جدي ديده است که تحت مداوا قرار دارد.
فتاحي، با تقدير از اقدام بموقع پليس در شناسايي و دستگيري مجرم گفت: هرچند اين حادثه شخصي بوده و جنبه امنيتي ندارد، ولي نفس عمل که بر هم زدن آرامش و امنيت رواني جامعه بود، علاوه بر پيگرد شخصي، پيگرد عمومي نيز خواهد شد.تقي کرمي، فرماندار ويژه مرند، نيز درباره حمله به اين دو دختر جوان با اسيد گفته «اين موضوع جنبه کاملاً شخصي داشته و ربطي به مسائل جناحي ندارد.»وي گفت: اين نخستين مورد اسيدپاشي در شهر مرند نيست. در مهرماه سال گذشته يک وکيل دادگستري در مقابل دادستاني مرند مورد حمله با اسيد قرار گرفته بود.


ویدیو مرتبط :
حوادث موتور سواری - حوادث واقعی