سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تلفن هوشمند بلک بری Priv تا چه حد مقاوم است؟ [تماشا کنید]


تلفن هوشمند بلک بری Priv تا چه حد مقاوم است؟ [تماشا کنید]

دیگر همگان می دانند که بلک بری روزهای خوشی را از سر نمی گذراند و ایامی که تلفن هایش جزو محبوب ترین های بازار به حساب می آمدند به اتمام رسیده. برند کانادایی برای بقا عاقبت تصمیم گرفته به پلتفرم اندروید روی بیاورد و موبایلی امن را بر مبنای همین سیستم عامل عرضه کرده که Priv نام دارد.

Priv اسمارت فونی کشویی با نمایشگر ۵.۴ اینچی و دارای لبه های خمیده است که پس از سال ها دوباره کیبرد فیزیکی را به نسل موبایل های هوشمند آورده.

این دستگاه به دوربینی ۱۸ مگاپیکسلی در پشت و ۲ مگاپیکسلی در جلو مجهز گشته و از دیگر مشخصه های اصلی آن نیز می توان به چیپست اسنپدراگون ۸۰۸، پردازنده گرافیکی آدرنو ۴۱۸، ۳ گیگابایت حافظه ی رم، باتری ۳۴۱۰ میلی آمپر ساعتی و اندروید ۵.۱.۱ اشاره کرد.

البته در این بین شاید یکی از سئوالاتی که مطرح است این باشد که اسمارت فون کشویی بلک بری بدنه اش تا چه حد دوام دارد و آیا از شرایط سخت جان سالم به در می برد یا خیر؟

کانال یوتوب «JerryRigEverything» سعی کرده پاسخی مناسب را برای پرسش یاد شده بیابد و به همین علت نمایشگر، بدنه، لنز دوربین و صفحه کلید بلک بری Priv را از نظر خش پذیری مورد آزمایش قرار داده. بعد هم مقاومت نمایشگر در برابر حرارت محک می خورد و در نهایت نوبت می رسد به آزمون خم شدن.

فکر می کنید موبایل مورد اشاره در بالا توانسته از این امتحان های سخت جان سالم به در ببرد؟ از شما دعوت به عمل می آوریم تا در پایان تست شکنجه بلک بری Priv را مشاهده نمایید.

برچسب‌ها:بلک بریبلک بری Privتست شکنجهتکنولوٰژی

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
بلک بری پس از PRIV تلفن های اندرویدی روانه بازار کرد