فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اتمام بلیت‌های کنسرت کریستف رضاعی/ اجرای یک پیانیست 19 ساله


به گزارش خبرگزاری فارس، کریستف رضاعی پس از چندین آلبوم مانند «آلبا»، «سیر» و «کنعان» که توسط نشر هرمس منتشر شد با ساختن موسیقی فیلم در «دنیای تو ساعت چند است؟» نظر مخاطبان موسیقی را جلب کرد. موسیقی این فیلم که سال گذشته از پرفروش ترین آلبوم ها در فضای مجازی بود، توسط نشر «میم» که متعلق به کریستف رضاعی است منتشر شد.

در کنسرت کریستف رضاعی در هفته موسیقی تلفیقی، قسمت هایی از موسیقی؛ فیلم سعادت آباد به کارگردانی مازیار میری، نمایش پیام دهکردی به نام متولد 1361،  فیلم نزدیکتر به کارگردانی مصطفی احمدی، فیلم نگاه که در ایران اکران نشد و فیلم در دنیای تو ساعت چند است به کارگردانی صفی یزدانیان اجرا خواهد شد.

اجرای یک پیانیست ١٩ ساله

همچنین سومین هفته موسیقی تلفیقی تهران در حالی برگزار می شود که یک پیانیست ١٩ ساله هم به اجرا می پردازد. امیر دارابی موزیسین جوان همراه با گروهش روی استیج خواهد رفت. حمزه یگانه (پیانو و کیبورد) و امین طاهری (درامز) اعضای دیگر این گروه هستند.  همچنین مجید سالاری از خواننده های جوان جنوبی هم او را در این اجرا همراهی می کند. سالاری پیش از این در گروه داماهی به عنوان همخوان حضور داشته و قطعاتی را هم با همراهی ابراهیم علوی منتشر کرده است.

امیر دارابی که فعالیتش را بر سبک جَز متمرکز کرده، پیش از این در جشنواره موسیقی فجر اجرای کوچکی داشت. او در بخش استعدادهای جوان حضور یافت و قبل از کنسرت شهرداد روحانی قطعاتی را اجرا کرد که با تشویق و شگفتی مخاطبان روبه رو شد. او از ٣ سالگی فراگیری پیانو و موسیقی را آغاز کرده و در حضور استادانی مانند شهرداد روحانی و  حمزه یگانه یادگیری را ادامه داده است.علاقه مندان به شرکت در کنسرت گروه امیر دارابی در تاریخ دوشنبه ٢٧ اردیبهشت، می توانند برای خرید بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، هفته موسیقی تلفیقی تهران با حمایت شرکت «زرسیماآرا» از ٢٣ تا ٢٩ اردیبهشت در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
شماره ۲۲- بخش ۵: مصاحبه با کریستف رضاعی ۱/۲