سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شماره جدید فصلنامه نقد کتاب کلام، فلسفه و عرفان منتشر شد


شماره جدید فصلنامه نقد کتاب کلام، فلسفه و عرفان منتشر شدخبرگزاری کتاب ایران/ به نقل از روابط عمومی مؤسسه خانه کتاب، فصلنامه نقد کتاب کلام، فلسفه و عرفان با هدف معرفی و نقد کتاب‌ها و بررسی مسائل و مشکلات نشر کشور در این حوزه فعالیت می‌کند.

در این شماره از فصلنامه نقد کتاب کلام، فلسفه و عرفان موضوع «میراث عرفانی ایران» در گفت‌وگو با دکتر مهدی محبتی مورد بررسی قرار گرفته است.

در شماره 5 و 6 فصلنامه نقد کتاب کلام، فلسفه و عرفان دکتر رضا داوری اردکانی درباره «نقد فلسفه در ایران»، دکتر محمد فنائی اشکوری درباره «تعلیقاتی بر کتاب پدیدار شناخت تاریخ استعلایی فلاسفه اسلامی» و محمود هدایت‌افزا درباره «روش‌شناسی علم کلام در بوته نقد» مقالاتی را نوشته‌اند.

همچنین «میراث علمی و فلسفی ابن سینا»، « فلسفه و صخره‌نوردی»، «درباره کتاب ابن عربی پژوهی»، ««خدا»ی سلفیه در ترازوی نقد» و ... برخی از مطالب این فصلنامه به شمار می‌روند.

شماره جدید فصلنامه نقد کتاب کلام، فلسفه، عرفان از سوی مؤسسه خانه کتاب به بهای 6 هزار تومان ارائه شده است.

منبع: خبرگزاری کتاب ایران


ویدیو مرتبط :
نقد فلسفه و عرفان - دکتر نصیری 5