فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



ثبت‌نام بیش از یکصدهزار دانشجو/ آغاز تحویل بن کارت‌های فیزیکی نمایشگاه کتاب از هشتم اردیبهشت


نیکنام حسین پور مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس پپرامون ثبت‌نام دانشجویان برای بن کارت‌های نمایشگاه کتاب اظهار داشت: تاکنون بیش از یکصد هزار دانشجو برای بن کارت‌های دانشجویی ثبت‌نام قطعی داشته‌اند و از هشتم اردیبهشت قادر خواهند بود در صورت درخواست کارت فیزیکی این کارت‌خود را دریافت کنند.

وی ضمن تائید این آمار اضافه کرد: آمار نشان می دهد یکصد دانشجو ثبت‌نام قطعی داشته اند یعنی پرداخت خود را انجام داده‌اند.

به گفته حسین‌پور، 150 هزار دانشجو نیز پروفایل خود را تکمیل کرده و در حال گذران مراحل ثبت‌نام هستند.

وی در ادامه فردا را آخرین روز ثبت‌نام بن کارت‌های دانشجویی دانست و از تصمیمات اخذ شده جدید درباره این بن کارت‌ها خبرداد.

گفتنی است، برای بیست و نهمین دوره از نمایشگاه کتاب 12 میلیارد تومان یارانه به عنوان بن کتاب دانشجویان و طلاب کشور اختصاص یافته است.

در بن های خرید کتاب اختصاص یافته به دانشجویان معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 40 دصد و دانشجو 60 درصد از مبلغ را پرداخت خواهند کرد.

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار می شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

انتهای پیام/و


ویدیو مرتبط :
آغاز تحویل خودرو به ثبت نام کنندگان تسهیلات 25 میلیون ت