سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



در بروزرسانی جدید کورتانا، این دستیار هوشمند به شما سلام خواهد کرد و در روز‌های خاص، کار‌هایی متفاوت انجام می‌دهد


cortana

این روز‌ها حتی دستیار‌های صوتی سیستم‌عامل‌های مختلف نیز تعطیلات را به شیوه خودشان جشن می‌گیرند. برای مثال کورتانا را در نظر بگیرید. اخیرا مایکروسافت بروزرسانی جدیدی را عرضه کرده که یک ویژگی تازه تحت عنوان Special Days و یا به عبارتی روز‌های خاص را به این دستیار صوتی اضافه می‌کند. اما این ویژگی چیست و چه مزایایی دارد؟ برای جزئیات بیشتر با ترنجی همراه شوید.

فرض کنید که تلفن هوشمندتان را روشن می‌کنید و ناگهان دستیار صوتی شما ظاهر شده و به شما سلام می‌کند و یا حتی با شما بازی می‌کند! این دقیقا همان‌ چیزی است که بروزرسانی جدید کورتانا به ارمغان می‌آورد. با این بروزرسانی، کورتانا در برخی مناسبت‌ها و یا روز‌های خاص به شما سلام می‌کند، با شما بازی می‌کند و یا کار‌های دیگری را به شما پیشنهاد می‌کند. شاید با خود بگویید که این ویژگی جالب تنها نصیب کاربران ویندوز‌فون خواهد شد، اما باید بگوییم که این بروزرسانی برای اندروید نیز عرضه شده است. اگر باورتان نمی‌شود باید نگاهی به این اسکرین‌شات گرفته شده با یک تلفن‌ هوشمند “اندرویدی” بیاندازید.

coco

متاسفانه دستیار صوتی کورتانا هنوز به صورت کامل برای iOS عرضه نشده است، هرچند نسخه آزمایشی آن در دسترس است. به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت هنوز برای نسخه iOS این دستیار صوتی برنامه‌ دارد و هنوز مایل به عرضه آن نیست، پس بنابر این هنوز باید منتظر ویژگی Special Days و یا به‌ عبارتی روز خاص برای iOS باشید. در کل کاربران اندروید و ویندوزفون که از این دستیار صوتی بهره‌مند هستند می‌توانند از این ویژگی جالب لذت ببرند.

نظر شما چیست؟ آیا شما هم از این دستیار صوتی استفاده می‌کنید؟

Phonearena

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید

حسین میرنژادتوسط حسین میرنژاد

سلام ، حسین هستم و یک خوره به تمام معنای تکنولوژی! اهل مشهدم و عاشق بررسی و تجربه کردن گجت های مختلف هستم و از این کارم لذت میبرم. روی برند خاصی هم تعصب ندارم و عاشق کارمم ... همین :)

اینستاگرام : hmgroupx

مشاهده همه مطالب حسین میرنژاد


ویدیو مرتبط :
بلندگوی جدید دستیار صوتی کورتانا به عنوان یک دستیار هوشمند