سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کانادا به خانواده پسربچه غرق‌شده سوری مجوز پناهندگی داد


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خانواده «آیلان کردی» پسربچه سه ساله سوری که تصویر جسد غرق شده وی در ساحل بودروم ترکیه در حین مهاجرت خانواده‌اش به اروپا، جهان را تکان داد، سرانجام پناهندگی کانادا را دریافت کردند.

بنابه گزارش شبکه تلویزیونی CBC کانادا، «تیما کردی» عمه آیلان که از چندین سال پیش در نزدیکی شهر ونکوور کانادا زندگی می‌کند، اعلام کرد که سرویس‌های مهاجرت کانادا به وی خبر داده‌اند که درخواست پناهندگی عموی آیلان مورد تأیید قرار گرفته و وی به همراه همسر و 5 فرزند خود می‌تواند به این کشور مهاجرت کند.

بر اساس این گزارش، کانادا از هفته جاری تا پایان دسامبر 10 هزار پناهجوی سوری را در خاک خود پذیرش خواهد کرد و 15 هزار پناهجوی دیگر نیز طی ماه‌های ژانویه تا فوریه وارد کانادا خواهند شد.

آیلان و خانواده‌اش اهل کوبانی بودند. وی به همراه برادر 5 ساله و پدر و مادرش از سوریه راهی جزیره کوس یونان بودند که قایقشان غرق شد و برادر و مادرش هم جان خود را از دست دادند و فقط پدر خانواده زنده ماند.

پدر آیلان برای خانواده‌اش از کشور کانادا درخواست پناهندگی کرده بود اما درخواست خانواده آیلان ماه ژوئن رد شد.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/2LRLWV


ویدیو مرتبط :
ویدئو غرق شدن کودک سوری و خانواده اش