سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تظاهرات مردم نیویورک علیه دونالد ترامپ نامزد ریاست جمهوری امریکا


صبح روز جمعه گروه زیادی از مردم شهر نیویورک با اجتماع در مقابل یکی از هتل های ترامپ، اظهارات اسلام ستیزانه او را محکوم کردند و با شعار هایی نظری 'پناهندگان خوش آمدید' و 'ترامپ را به زباله دانی بیاندازید '، نفرت و انزجار خود را نسبت به این نامزد ریاست جمهوری آمریکا ابراز کردند.
لیندا سر سور نماینده انجمن آمریکایی های عرب تبار این کشور در گفتگو با خبرنگاران گفت که مسلمانان آمریکایی بدنبال لطف ومرحمت کسی نیستند و فقط انتظار دارند که به شان و مقام مسلمانان در آمریکا احترام گذاشته شود.
بسیاری از تظاهر کنندگان اظهارات ترامپ را عامل شدت گرفتن موج اسلام هراسی در کشورشان خواندند و گفتند که در نتیجه این گونه اظهارات مسلمانان آمریکایی خود را در معرض خطر حمله و برخورد های خشونت آمیز احساس می کنند.
اسکندر کدیرگمار یک از شرکت کنندگان در این اجتماع با اشاره به این که در هفته های اخیر حمله و تهدید علیه مسلمانان افزایش پیدا کرد، به خبرنگاران گفت که اظهارات این قمار خانه دار آمریکایی' هم اکنون صدمات زیادی به موقعیت مسلمانان در این کشور وارد آورده' و هدف ترامپ عملا نفت ریختن بر آتش اسلام هراسی در این کشور است.
شبک **اروپام-4-541 **1917

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ماسک هالویین دونالد ترامپ نامزد ریاست جمهوری آمریکا