فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



ویژه برنامه «شب کوک» با آثار انقلابی روی آنتن می‌رود


به گزارش خبرگزاری تسنیم، این برنامه موسیقایی شبکه نسیم که در ایام عادی پذیرای علاقمندان به موسیقی است، در ایام دهه فجر با آثار انقلابی و حضور برخی چهره‌های موسیقی که برای ایران قطعاتی را ساخته و تولید کرده‌اند، روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت تا در ایام دهه فجر به معرفی آثاری در حال و هوای انقلاب بپردازد.

«شب کوک» به کارگردانی هنری «باربد بابایی» و تهیه کنندگی «هادی و مجید دمیرچی» هر شب راس ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

مسعود فروتن کارگردان تلویزیونی این برنامه است و «امیریوسف فیروزی» نیز دوربین پشت صحنه این برنامه را مدیریت می‌کند.

فریدون آسرایی، مهدی یغمایی، پوریا حیدری و فرهاد برنجان نیز داوران مسابقه خوانندگی «شب کوک» هستند که با آغاز دور دوم پخش این برنامه در پربیننده ترین ساعت شبکه نسیم، با تغییرات محتوایی و دکور و ... توانسته مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
پاکان شیرازیانی (ویژه برنامه شب کوک)