سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اپل موزیک درحال حاضر بعد از شش ماه، بیش از 10 میلیون مشترک دارد


apple-music-sign-up-hero2

بعد از گذشت شش ماه از عرضه‌ی اپل موزیک، این سرویس درحال حاضر دارای 10 میلیون مشترک در iOS، مک، اندروید و اپل تی‌وی است که در مقایسه با بزرگ‌ترین رقیب آن یعنی اسپاتیفای، بسیار خوب به‌نظر می‌رسد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

اپل موزیک در 30 ژوئن سال گذشته‌ی میلادی در بیش از 100 کشور راه‌اندازی شد و درحال حاضر به بهترین سرویس موسیقی بعد از اسپاتیفای تبدیل شده است. پیش از این، اسپاتیفای اعلام کرده بود که این سرویس، دارای بیش از 75 میلیون کاربر فعال و 20 میلیون مشترک که اشتراک خریداری کرده‌اند، است.

اسپاتیفای، از سرویس‌های موفق پخش موسیقی است که اکتبر 2008 در اروپا عرضه شد و تا جولای 2011، به دلیل مشکلاتی در آمریکا راه‌اندازی نشده بود. درحال حاضر این سرویس در بیش از 100 کشور در دسترس است. بر خلاف اپل موزیک، در اسپاتیفای شاهد تبلیغات رایگان با ویژگی‌های محدود خواهید بود. به گفته‌ی اسپاتیفای، این سرویس، سریع‌ترین رشد در تعداد مشترک‌‎های خود را در نیمه‌ی دوم سال 2015 تجربه کرده است.

ماه گذشته، Mark Mulligan تحلیلگر موسیقی گفته بود که تا پایان سال 2015، اپل موزیک 8 میلیون مشترک خواهد داشت و انتظار می‌رود که در سال جاری، این تعداد به 20 میلیون برسد. اپل موزیک می‌تواند در سال 2017، جای اسپاتیفای را بگیرد و به بزرگ‌ترین سرویس پخش موسیقی تبدیل شود. ماه اکتبر سال گذشته، تیم کوک اعلام کرد که اپل موزیک دارای 6.5 میلیون کاربر است.

macrumors

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
گوشی جدید نوکیا که درحال حاضر فقط5تا از آن در دنیا وجود دارد