سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آمادگی بالگردهای هوانیروز برای خدمت رسانی به کاروان‌های اربعین


به گزارش خبرگزاری فارس، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در آستانه اربعین حسینی به همراه هیاتی از فرماندهان و مسئولین نزاجا صبح امروز از ایستگاه های صلواتی که جهت خدمات رسانی به زائرین کاروان های اربعین حسینی در منطقه مهران برپا شده بود بازدید کرد.

پوردستان در حاشیه این بازدید گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با برپایی ایستگاه های صلواتی به صورت شبانه روزی در مرزهای مهران در غرب و شلمچه، چزاپه در جنوب پذیرای زائرین عزیز کشورمان خواهد بود.

وی همچنین به خدمات رسانی بالگردی نیروی زمینی ارتش اشاره کرد و گفت: نیروی زمینی ارتش این توانمندی را در زمینه‌های بالگردی دارد و در صورت نیاز هوانیروز ارتش آماده است تا بتواند به کاروان‌های اربعین حسینی خدمات رسانی کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین از بیمارستان صحرایی 520 کرمانشاه که به منظور خدمت رسانی به زائرین برپا شد بازدید بعمل آورد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/FUIOMG


ویدیو مرتبط :
فرمانده هوانیروز لیدر رژه روز ارتش بالگردهای هوانیروز