علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



طرح غربالگری اضطراب کودکان در ایوان اجرا می شود


اقبال یاسمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اختلال اضطرابی براساس بررسی ها جزو شایع ترین اختلال ها در کودکی و نوجوانی است و بیش از 10 درصد این گروه سنی در مقطعی از رشد دچار این اختلال می شوند.
وی گفت: این اختلال عاملی برای شروع بیماری هایی نظیر افسردگی است که علت آن عوامل زیستی ، روانی ، اجتماعی ، عوامل یادگیری اجتماعی و ژنتیک است.
معاون بهزیستی ایوان یادآور شد: به مهد کودک ها اطلاع رسانی شده تا برای انجام آزمون غربالگری به مراکز سلامت روان و مراکز مشاوره بهزیستی مراجعه کنند.
یاسمی با بیان اینکه عدم تشخیص اضطراب در کودکان باعث ترس مرضی و اختلال اضطرابی می شود، هدف از اجرای این طرح را شناسایی زودهنگام اضطراب کودکی و سنجش آن ، شناسایی نوعی افسردگی به نام موتیسم ، ارجاع به موقع جهت مداخله تخصصی و افزایش آگاهی والدین در خصوص پیشگیری از اضطراب کودکان اعلام کرد.
یاسمی گفت: تشخیص زودهنگام اضطراب کودکان مانع بروز مشکلات و معضل های جدی تر در آینده خواهد شد.
7180/6034

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
طرح غربالگری کنترل اضطراب