فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



کارگردان «حالا مرا می بینی 3» هم مشخص شد


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، دهم ژوئن همین امسال از قسمت دوم فیلم «حالا مرا می‌بینی» در سینماها رونمایی می‌شود. اثری که دنباله فیلم سال 2013، به کارگردانی لوییز لتریر است. اثر پر ستاره کمپانی های لاینزگیت و سامیت اینترتینمنت، با بودجه 75 میلیون دلاریش چیزی حدود 351 میلیون دلار فروش داشت. این عدد شاید در قیاس با بقیه بلاک باسترها چندان رقم خارق العاده ای نباشد اما برای کمپانی های مذکور که قدرت برادران وارنر، دیزنی، یونیورسال، فاکس، کلمبیا و دیگر کمپانی های سطح اول هالیوود را ندارند، پول قابل ملاحظه ای بود.

آنها قسمت دوم را هم تایید کردند. فیلمی که امسال به کارگردانی جان ام. چو روی پرده خواهد رفت. اگرچه هنوز این فیلم اکران نشده و فروشش هم طبیعتا مشخص نیست اما ظاهرا سازندگانش خیلی امیدوارند که فذوش موفقی را ببینند. آنها از هم اکنون فیلم سوم را هم تایید کرده اند و خود جان ام. چو را هم در راس آن به عنوان کارگردان قرار داده اند. باید دید آیا فیلم دوم فروش خوب فیلم اول را تکرار می کند یا بعد از یک فروش ناموفق باعث لغو شدن قسمت سوم می شود؟

«حالا مرا می بینی 2» که روز 10 ژوئن به اکران عمومی می رسد با بازی چهره هایی چون جسی آیزنبرگ، مارک رافلو، وودی هارلسون، دیو فرانکو، دنیل رادکلیف، مایکل کین و مورگان فریمن ساخته شده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مستند اثیر 22 (حالا مرا میبینی...)