سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



در بروزرسانی سالیانه ویندوز ۱۰ موبایل نحوه کار بهینه ساز باتری تغییر خواهد کرد


در بروزرسانی سالیانه ویندوز ۱۰ موبایل نحوه کار بهینه ساز باتری تغییر خواهد کردوین فون/ همانطور که می دانید در آینده کاربران موبایلی و PC بروزرسانی سالیانه ویندوز ۱۰ را دریافت خواهند کرد و با پس از آن با تغییرات چشمگیر و ویژگی های جدیدی مواجه خواهند شد، اخیرا مشخص شده است که مایکروسافت قصد دارد بخش تنظیمات مربوط بهینه ساز باتری یا همان battery saver را تغییر دهد و یک ویژگی جدید به آن اضافه کند.

در حال حاضر بخش بهینه ساز باتری اینگونه است که کاربر در بخش تنظیمات اگر مایل باشد آن را فعال می کند و پس از اینکه باتری به به میزان مورد نظر رسید شروع به کار می کند و از اتمام سریع آن جلوگیری می کند، و قسمت هشدار کاهش باتری به این صورت است که اگر باتری به ۱۰ درصد برسد هشداری نمایش داده می شود و از کاربر می خواهد که بهینه ساز باتری را پس از وردو به بخش تنظیمات فعال کند.

اما این قسمت پس از بروزرسانی سالیانه ویندوز ۱۰ کمی متفاوت خواهد بود، به این صورت که پس از رسیدن میزان باتری به ۱۰ درصد هشداری که نمایش داده می شود کاربر را مجبور می کند بهینه ساز باتری را بدونه مراجعه به بخش تنظیمات فعال کند، زیرا بر روی صفحه هشدار باتری گزینه فعال کردن بهینه ساز باتری وجود دارد و می تواند به طور مستقیم این کار را انجام دهد.

این تغییر چندان بزرگی نیست اما می تواند کاربردی باشد و این نشانه این است که مایکروسافت قرار است به کوچکترین بخش های ویندوز ۱۰ بپردازد و در آینده شاهد یک سیستم عامل بی نقص در تلفن های همراه خواهیم بود.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: وین فون


ویدیو مرتبط :
مایکروسافت شبیه ساز بیلد ۱۰۲۴۰ ویندوز ۱۰ موبایل را منتش