سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اسپوتنیک: روسیه چطور می‌تواند به نوسازی ارتش ایران کمک کند؟


اسپوتنیک: روسیه چطور می‌تواند به نوسازی ارتش ایران کمک کند؟باشگاه خبرنگاران/ اسپوتنیک با اشاره به سفر وزیر دفاع ایران به مسکو، نوشت روسیه می‌تواند به نوسازی ارتش ایران کمک کند.

به گزارش خبرگزاری روسی اسپوتنیک، سردار سرتیپ حسین دهقان، وزیر دفاع ایران، 15 – 16 فوریه (26 و 27 بهمن) در یک دیدار رسمی وارد مسکو می شود.اسپوتنیک از سفارت ایران در مسکو اطلاع گرفت که انتظار می‌رود که وی با «دمیتری راگوزین،» معاون نخست وزیر، و «ولادیمیر کوژین،» دستیار رئیس جمهور روسیه در امور همکاری‌های نظامی — فنی ملاقات، خواهد کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: همین الان می‌توان گفت که وزیر دفاع ایران یک تعداد پیشنهاد های مشخص معطوف به توسعه همکاری‌های نظامی با روسیه را به همراه خواهد آورد. نه تنها مساله اجرای کامل قرارداد تحویل سامانه های پدافند هوایی در دستور کار قرار دارد بلکه ایران آماده است شکاری های سوخو — 30 روسیه را تهیه کند.

وزیر دفاع ایران در آوریل 2015 نیز در مسکو با یک دیدار رسمی بسر برد و در کنفرانس بین‌المللی در باره امنیت شرکت کرد. در چارچوب این بازدید طرفین موضع دقیقی جهت اجرای کامل قرارداد تحویل مجتمع های پدافند هوایی اس — 300 به ایران را تعیین کردند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
روسیه:آماده کمک به ارتش آزاد سوریه علیه داعش هستیم