سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرمانده سپاه امام رضا (ع):شعار مرگ بر آمریکا مولفه قدرت در جوامع اسلامی است


به گزارش ایرنا، سردار یعقوب علی نظری دوشنبه شب در همایش بزرگداشت 9 دی در دانشگاه فرهنگیان مشهد افزود: مرگ بر آمریکا به نظام اسلامی قوام می بخشد و نظام را در مسیر خود هدایت می کند همچنین همبستگی مسلمانان در مرگ بر امریکا اتحاد و قدرت را برای جامعه اسلامی همراه دارد.
وی یادآورشد : حاکمیت مطلق در دنیا متعلق به خداوند است و همه بر اساس مبانی اعتقادی که داریم حاکمیتی غیر از خداوند را طاغوت می دانیم.
سردار نظری با بیان اینکه گفت و گو و تعامل با دشمنان ساده لوحانه است، گفت: گفتگو و تعامل با دشمنی که آماده نبرد است، ساده لوحانه و اگر توام با آگاهی باشد خیانت است.
به گفته وی در وضعیت آرام باید با عملکردی آگاهانه در برابر دشمن رفتار کرد و ایجاد بی تفاوتی به دشمن توسط مسئولین خیانت است.
سردار نظری آمریکا را مصداق بارز دشمنی با ایران دانست و افزود: هیاتی صهیونیستی حاکمیت آمریکا و مردم این کشور را در دست دارد و در حقیقت این گروه دنیا را تحت سلطه خود گرفتند لذا خیانت به کشور و مردم است اگر بخواهیم نگاه را به آمریکا تغییر دهیم.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: جابه جایی عشق و نفرت در آرمان های انقلاب زمینه نفوذ را ایجاد می کند.
وی ادامه داد: برخی حلال و حرام را در ذهن ما جابه جا می کنند و قبح برخی اعتقادات ما را به بهانه معیشت از بین می برند در صورتی که دلیل آن تنوع طلبی و تاثیر رسانه های بیگانه است که بر ذهن و افکار مردم اثر می گذارد.
فرمانده سپاه امام رضا (ع) به برگزاری انتخابات در هفتم اسفندماه امسال اشاره کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی باید استکبار ستیز باشد.
سردار نظری با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه اصل تحقق و استقرار حکومت اسلامی به وجود آمده است، عنوان کرد: امام خمینی (ره) با رهبری انقلاب و پیروزی آن استقرار نظام اسلامی را تحقق بخشید و مردم ایران اسلامی تاکنون به بهترین شکل از این انقلاب و آرمان های آن محافظت کرده اند.
فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به اینکه مردم امروز از جوانان انتظار دارند که برای محافظت از انقلاب آگاهانه تر عمل کنند، گفت : در شرایط فعلی این انقلاب و ذیل آن نظام اسلامی در تمامی جبهه ها با کفر درگیر است و این درگیری هر روز پیچیده تر و وسیع تر می شود.
وی خاطرنشان کرد: استکبار امروز راهبردی پیشرفته را در دستور کار خود برای مقابله با تفکر انقلاب اسلامی قرار داده و در این راستا از تمام ظرفیت های فرهنگی، نرم و سخت استفاده می کند که یکی از راهبرد های فعلی آن مجذوب سازی یعنی جذب ملت ایران و خدمتگزاران انقلاب برای براندازی نرم است.
سردار نظری با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی با قدرت در تمامی کشور ها نفوذ پیدا کرده است، ادامه داد: مولفه انقلاب اسلامی نرم است یعنی مردم به آرمان های انقلاب اسلامی وابسته هستند و دشمن این موضوع را به خوبی درک کرده است لذا برای جا بجایی عشق ها و نفرت ها در دل مردم تلاش می کند.
فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) با نمایش واقعیت ، دشمن بینی و دشمن شناسی را در جامعه نهادینه کردند، تاکید کرد: اگر جامعه ای دشمن خود را بشناسد قطعا انرژی درونی برای مقابله با آن ایجاد می شود.
7498/1211

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
امام و حذف شعار مرگ بر آمریکا