سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بازار/ پایان هفته و آخرین تغییرات قیمتی در بازار ارز و طلا


بازار/ پایان هفته و آخرین تغییرات قیمتی در بازار ارز و طلا آخرین خبر/ آخرین وضعیت قیمت ها در بازار ارز و طلا در پایان هفته به شرح زیر می باشد.

به گزارش آخرین خبر در بازار ارز، دلار با افت 13 تومانی به نرخ 3458 تومان رسید. همچنین پوند با 22 تومان افزایش 4923 تومان و یورو با کاهش 15 تومانی 3878 تومان بر روی تابلوی صرافی ها درج شد.

در بازار سکه و طلا، بهای سکه در طرح جدید با 1500 تومان افت یک میلیون و 4 هزار و 500 تومان و سکه طرح قدیم با کاهش هزار تومانی به قیمت یک میلیون و 1 هزار تومان هزار تومان و نیم سکه با رشد 3 هزار تومانی 521 هزار تومان و ربع سکه با هزار تومان کاهش 278 هزار تومان عرضه شد. هر گرم طلای 18 عیار به بهای 102 هزار و 220 تومان رسید. همچنین قیمت هر اونس طلا به 1241 دلار رسید.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: آخرین خبر


ویدیو مرتبط :
دومین شنبۀ کاری بازار طلا، ارز و بورس