سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آیا این جوجه سوخاری بدون گلوتن است؟


آیا این جوجه سوخاری بدون گلوتن است؟تابناک/ به تازگی گجتی به بازار ارائه گردیده است که توسط آن میتوان میزان گلوتن موجود در غذا را مشخص کرد. این گجت یک دستگاه LED مثلثی شکل است که روی صفحه ال ای دی کوچک آن نقش صورتی طراحی گردیده است که اگر گلوتن موجود در غذای مصرفی در حد مطلوب باشد ،خندان و در حد نا مطلوب ناراحت و غمگین است.

این گجت با نام مثلث نیما ارائه شده است، برای استفاده از این وسیله باید مقداری از غذای داخل بشقاب را در کپسول تهبیه شده قرار داد و پس از دودقیقه آنالیز،نمایشگر میزان مطلوب یا نا مطلوب بودن گلوتن مواد غذایی را مشخص خواهد کرد.

علاوه بر تکنولوژی پیشرفته و چشم گیر این گجت ، مزیت های دیگری نیز این دستگاه را دوست داشتنی تر میکند. یکی از آنها سایز کوچک و قابل حمل بودن است که به شما این فرصت را میدهد از آن به عنوان یک آزمایشگاه همراه کوچک برای آنالیز غذای خود در همه جا به استفاده کنید.امتیاز دیگر این دستگاه مهربان سرعت عمل بالای ان است ،کاری که 15 دقیقه در یک ازمایشگاه زمان میبرد را در 2 دقیقه انجام میدهد.همچنین سازندگان این دستگاه آنرا وسیله مناسبی برای ارزیابی کیفیت غذای رستورانها نیز در نظر میگیرند و بر این باور هستند که میتواند رستوران داران را به چالشی برای تهیه غذای سالم تر دعوت کنند.

کمپانی سازنده این دستگاه خندان در مرحله پیش سفارش است و امیدوار است که تا تابستان امسال این محصول را به صورت عمده به بازار ارائه کند و قیمت تعیین شده بری این گجت 199 دلار آمریکا میباشد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تابناک


ویدیو مرتبط :
حکایت شعبه جوجه سوخاری KFC در ایران