سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معاون استاندار:استاندارد در همه ابعاد زندگی ما حضور دارد


به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد خراسان شمالی ، دلپسند معاون استاندار و نایب رییس شورای استاندارد خراسان شمالی سه شنبه در جلسه شورای استاندارد با بیان اینکه امروزه نقش استاندارد و اهمیت جایگاه آن بر هیچ فردی پوشیده نیست اظهار کرد: به طور قطع استاندارد در تمام ابعاد زندگی مردم نقش مهم و اساسی ایفا می کند و تمامی دستگاههای اجرایی مرتبط با مباحث استاندارد می توانند با تعامل، موضوع اهمیت استاندارد را تقویت کنند.
دلپسند بر استانداردسازی آسانسورها با نگاه و رویکرد بازرسی ادواری آسانسورها و استاندارد سازی جایگاه های cNG در سطح استان به جهت اهمیت ایمنی و سلامت، پدافند غیر عامل، امنیت عمومی جامعه، تاکید ویژه کرد.
وی افزود: باید سیاست گذاری درستی در راستای فرهنگ سازی نهادهای دولتی و تشکلات فعال در سطح جامعه اتخاذ شود تا بتوانیم در سایه ارایه خدمات باکیفیت مباحث سلامت جامعه را تامین کنیم.
معاون استاندار خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی مرتبط با تجهیزات ورزشی و مراکز تفریحی و شهرهای بازی، تجهیزات بازی مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی به رعایت الزامات استانداردهای مربوطه و رفع نواقص بازرسی ها و برای مراکز جدید، الزام خرید تجهیزات استاندارد، مکلف هستند.
***تاکید برآگاهی بخشی بیان عواقب ناگوار استفاده از کالاهای غیر استاندارد
محمد یاران دادستان شهرستان بجنورد شورای استاندارد استان برآگاهی بخشی بیان عواقب ناگوار استفاده از کالاهای غیر استاندارد تاکید کرد.
محمد یاران نیز در دومین جلسه شورای استاندارد استان در سال جاری اظهار داشت: باید سیاست گذاری و گامهای درستی در راستای آگاهی بخشی بیان عواقب ناگوار استفاده از کالاهای غیر استاندارد در سطح استان برداشته شود.
وی افزود: سلامت، ایمنی و امنیت مردم در حوزه های استاندارد از مسائلی است که توجه ویژه می طلبد تمامی دستگاههای اجرایی استان با اداره کل استاندارد تعاملات را افزایش دهند.
به گفته وی اکثر پرونده های شاکیان در دادگستری استان به دلیل بی دقتی و رعایت نکردن الزامات، قوانین و بویژه استانداردها بوده است،
نماینده مدعی العموم در استان جهت همکاری و همیاری بیشتر در حوزه های استاندارد قول مساعد و بر ورود حوزه دادستانی استان به برخی بازدیدها و ... تاکید کرد.
س1744

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
لحظه حضور معاون امور دانشجویی در درگیری جلسه استاندار