سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شهری در آمریکا با تخفیف ویژه به فروش می رسد


به گزارش ایرنا، رویترز افزود: شهرک 2.5 هکتاری «سوت» (Swett) یک رستوران، خانه ای سه خوابه، لاستیک فروشی و یک آبشخور داشته و در 160 کیلومتری جنوب شرقی شهر رپید سیتی داکوتای جنوبی قرار دارد.
استیسی مونت گمری (Stacie Montgomery) یکی از مشاورین املاک است و می گوید زمانی که آگهی فروش این ملک را در ژوئن 2014 (تیر 1393) منتشر کرد، خریداران آمریکایی و خارجی به این فایل علاقه مند شدند. با این حال برخی از خریدارانی که پیشنهاد های کتبی نیز ارائه داده بودند، کنار کشیدند که این امر بنگاه را وادار کرد تا بهای ملک را از 399 هزار دلار به 250 هزار دلار کاهش داد.
یکی از پیشنهادها مربوط به یک شرکت فیلمسازی روسی بود که قصد داشت از سوت به عنوان لوکیشن استفاده کند.
دهه چهل میلادی زمانی بود که جمعیت سوت در اوج خود بالغ بر 40 نفر بود. در آن زمان این شهرک دارای یک اداره پست و خواربار فروشی نیز بود.
مونت گمری می گوید که آخرین ساکنین سوت، لنس بنسون (Lance Benson)، همسرش و سگشان بود که پارسال و پیش از آنکه بانک ملکشان را مصادره کند، آگهی فروش آن را منتشر ساخت. بنسون، سوت را سال 1998 (1377) خرید و در جریان جدایی از همسرش آن را واگذار و دوباره در سال 2012 آن را خریداری کرد.
اروپام**3092**1485**1572

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
فروش سرورمجازی با60%تخفیف ویژه