سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انواع کالای قاچاق به ارزش 200میلیون تومان در زنجان کشف شد


به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ جعفر رحمتی افزود : ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری از محور زنجان - قزوین به یک دستگاه تریلر ولوو مشکوک و دستور ایست صادر کردند.
وی ادامه داد: پس از توقف کامیون، ماموران در بازرسی از آن 10 هزار و 482 ثوب انواع البسه خارجی، 25 کارتن شکلات و 44 ثوب کاپشن خارجی را که در داخل خودرو جاسازی شده بود،کشف کردند.
رحمتی با بیان اینکه ارزش تقریبی کالای کشف شده دو میلیارد ریال است، اظهار کرد: در این رابطه یک متهم با هویت ' الف.الف ' دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شد.
رئیس پلیس آگاهی زنجان با اشاره به اینکه قاچاق کالا یک معضل اجتماعی است که اکثر کشورهای جهان به نوعی از آن رنج می برند، افزود: در کشور ما نیز قاچاق کالا، بزرگترین خطری است که بخش های مختلف صنعتی و تولیدی کشور را تهدید می کند.
رحمتی از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را به پلیس 110 اطلاع دهند.
7312/6085

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کشف 800 میلیون تومان کالای قاچاق در استان البرز