سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حاشیه نگاری از نشست خبری رئیس جمهور


حاشیه نگاری از نشست خبری رئیس جمهورخراسان/ رئیس جمهور دیروز در یک نشست خبری به سوالات حبرنگاران پاسخ داد که این نشست با حاشیه های نیز همراه بود.

* رییس جمهور سخنان خود را با سلام به ساحت بانوی بزرگوار اسلام حضرت زهرا و عرض تسلیت ایام فاطمیه آغاز کرد.
* عراقچی از ابتدای نشست خبری روز گذشته رییس جمهور حضور داشت و روحانی نیز دو بار در اثنای پاسخ های خود به وی اشاره کرد و گفت سوالات خود را در مورد اجرای برجام از عراقچی که مسئول اجرای برجام در ایران است بپرسید ، او بیشتر می داند.
* این دومین بار است که نشست های خبری رییس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار می شود . قبل از این به طور معمول سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری میزبان این نشست بود .
* خبرنگار خبرگزاری «تیما»ی انگلیس در زمان بیان سوالش با زدن خودکار خود به میکروفون از ضرباهنگی که ضربه خودکار به میکروفون ایجاد می‌کند ، به عنوان واقعیتی یاد کرد و گفت: من واضح‌تر از همان خودکاری که شما به میکروفون زدید حقیقت را می گویم.روحانی نیز در پاسخ با این جمله که من واضح تر از صدای خودکار شما حقیقت را می گویم شروع کرد. این خبرنگار همچنین به رئیس جمهور گفت: ظاهرا برجام در نهاد ریاست جمهوری شاداب تر است تا بین مردم.
* رییس جمهور خطاب به کسانی که می گفتند مگر می شود چرخ سانتریفیوژ بچرخد و چرخ کارخانجات هم بچرخد گفت توبه کنند و آیه ان ا... هوالتواب الرحیم را قرائت کرد .وی ادامه داد : برجام همچون آفتاب درخشان است و اگر کسی نور آن را نمی بیند علتش بسته بودن چشمانش است
* به نظر می رسید در گزینش رسانه های سوال کننده روزنامه های اصلاح طلب همچون شرق ، آسیا، قانون و ایران و خبرگزاری های اصولگرای تسنیم ، میزان و شبستان انتخاب شده بودند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: خراسان


ویدیو مرتبط :
حاشیه نشست خبری رئیس جمهور