سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تصادف مرگبار در جاده سنندج مریوان با دو كشته، سه زخمی و دو مفقود


هومن قصری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار كرد: متاسفانه ظهر امروز شاهد تصادفی مرگ بار در مسیر نگل به سنندج بودیم كه در این سانحه رانندگی یك دستگاه پژوه با یك دستگاه تانكر حمل مواد سوختی تصادف می كند و سواری پژو به داخل رودخانه سقوط می كند.
وی افزود: بر اثر این سانحه دلخراش متاسفانه دو نفر جان خود را از دست داده اند و سه نفر نیز مجروح شده و به مراكز درمانی سنندج منتقل شده اند.
قصری اعلام كرد: در پی این حادثه همچنین دو كودك سرنشین پژو در رودخانه مفقود شده اند كه گروه های امدادی مشغول یافتن این دو كودك هستند.
وی افزود: بعد از تماس با 115 امبولانس چهار پایگاه فوریت های پزشكی شویشه و صوفیان، منطقه 6 سنندج و آمبولانس حسین اباد سرواباد به محل اعزام شدند.
جاده سنندج مریوان علیرغم اینكه یك جاده باریك و كوهستانی است اما دارای عملكرد ترانزیتی است.
7351/1904

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ویراژ مرگبار و تصادف در جاده !!