سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



استرالیا پیشنهاد امریکا در مورد تقویت نقش نظامی خود علیه داعش را رد کرد


استرالیا پیشنهاد امریکا در مورد تقویت نقش نظامی خود علیه داعش را رد کردایرنا/ استرالیا روز پنجشنبه از رد درخواست آمریکا مبنی بر افزایش تعهد نظامی این کشور علیه داعش در سوریه و عراق خبر داد و گفت این درخواست به دنبال حملات تروریستی ماه نوامبر در پاریس مطرح شد که 130 کشته بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از سیدنی ، استرالیا متحد سرسخت امریکا و در نبرد آن با داعش در عراق و سوریه ، یکی از بزرگترین یاری دهندگان ائتلاف تحت رهبری امریکا در بمباران مواضع این گروه تروریستی بود.
ولی ' مریس پین ' وزیر دفاع استرالیا گفت : با وجود این درخواست واشنگتن ، در حال حاضر هیچ طرح و برنامه ای برای افزایش تعهد در سطحی فراتر از سطح احتمالا کمک های بشردوستانه مضاعف وجود ندارد.
وی در بیانیه ای گفت : استرالیا در پرتو کمک های اساسی که ما پیش از این در آموزش نیروهای امنیتی عراق و حملات هوایی کرده ایم این درخواست 'اشتون کارتر' وزیر دفاع امریکا را مورد بررسی قرار داده است.
وزیر دفاع استرالیا افزود : دولت به کارتر اعلام کرده است که کمک های فعلی ما ادامه خواهد یافت.
استرالیا در اواخر سال 2014 تعهد کرد که اقدام به اعزام جت های جنگنده سوپر هورنت ،هواپیمای پشتیبانی کننده و یک گروه قوی 600 نفره از پرسنل نیروی هوایی و سربازان نیروهای ویژه برای پیوستن به نیروی در حال جنگ با داعش در عراق خواهد کرد.
سال گذشته دامنه این تعهد نظامی تا سوریه گسترش یافت. از زمان پیوستن به این حملات ، استرالیا از بیم حملات تندروهای رشد یافته در این کشور در سطح هشدار بالایی بسر می برد.


منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
تبلیغات ویدیویی امریکا علیه داعش