سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برنامه اصلاح طلبان برای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر


برنامه اصلاح طلبان برای پنجمین دوره انتخابات شورای شهرفارس/ اصلاح‌طلبان در مورد پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از هم‌اکنون جلسات و هم‌اندیشی‌هایی را برگزار کرده‌اند.

نشست و بررسی برای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران که قرار است در خرداد 96 برگزار شود در طیف اصلاح‌طلب آغاز شده است و قرار است تا نیمه دوم سال جاری نهایی شود.

طبق پیگیری‌های خبرنگار فارس، شورای عالی اصلاح‌طلبان بنا دارد در مورد پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همچون دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر نهایی باشد هر چند برخی از احزاب اصلاح طلب با این ایده مخالف هستند و معتقدند که باید نقش احزاب در مورد مسائل انتخاباتی پررنگ‌تر در نظر گرفت.

به گزارش فارس، اصلاح‌طلبان همچنین در مورد دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی استان‌ها به جمع‌بندی رسیده‌اند و قرار است طی امروز و فردا لیست نهایی خود را برای حوزه‌های انتخابیه‌ای که انتخابات آنها به دور دوم کشیده شده است اعلام کنند.

بر پایه این خبر اصلاح‌طلبان برای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی با مستقلین و اعتدالگرایان ائتلاف خواهند کرد.

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
عملکرد اصلاح طلبان در شورای شهر.77