سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



در صورت کسب نتایج بهتر در ابتدای فصل امروز جشن آسیایی شدن می گرفتیم


رودولفو میگوئنز پس از پیروزی مقابل استقلال اهواز در جمع خبرنگاران در مورد اینکه چرا این تیم نتوانست عنوان سال‌های گذشته را تکرار کند، گفت: ‌شما می‌دانید که ما در شروع فصل خوب نبودیم ولی در اواخر لیگ توانستیم با کسب نتایجی خوب خودمان را به رتبه‌های بالاتر برسانیم.
وی ادامه داد: چیزی که در کل فصل شاهد بودیم این بود که تراکتورسازی به خاطر انرژی که اوایل فصل از دست داده بود با مشکلاتی روبه ‌رو شد و زمان زیادی سپری شد تا انرژی خود را بازیابی کنیم
این مربی پرتغالی خاطرنشان کرد: امسال برای اولین بار در تاریخ تراکتورسازی در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا از گروهمان صعود کرذیم.
وی درباره کار کردن در کنار قلعه ‌نویی گفت:‌ امیر قلعه ‌نویی یک مربی است که نیازی به صحبت‌های من ندارد و شما بیشتر از من او را می‌شناسید.
میگوئنز افزود: او افتخارات زیادی در فوتبال ایران کسب کرده و تجارب و امتیازات او را کمتر کسی در فوتبال ایران دارد و بودن در کنار او برایم افتخاری محسوب می‌شود.
وی درباره اینکه در صورت تمدید قرارداد با تراکتورسازی چه برنامه ‌ریزی برای سال آینده خواهد داشت، گفت: قبل از هر چیزی باید تمرکزمان را روی 2 دیدار باقیمانده با النصر بگذاریم.
تراکتورسازی با پیروزی امروز در برابر استقلال اهواز 51 امتیازی شد و جایگاه چهارم لیگ پانزدهم را به خود اختصاص داد.
3071/518/ 3404

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نتایج نمایندگان ایران در روز نخست بازی های آسیایی