سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پنتاگون عکس هایی از اقدام به شکنجه زندان‌بانان خود منتشر می‌کند


پنتاگون عکس هایی از اقدام به شکنجه زندان‌بانان خود منتشر می‌کندپرس تی وی/ یک گروه حقوق بشر مطرح در امریکا اعلام کرد پنتاگون وعده داده است نزیک به 200 عکس از اقدام بازجویان خود در شکنجۀ زندانیان در عراق و افغانستان منتشر کند.

اتحادیۀ آزادی‌های شهروندی امریکا اولین بار در سال 2004 با طرح دعوی در دادگاه، ارتش امریکا را تحت فشار قرار داد تا حدود 2 هزار عکس از اقدامات خشونت‌بار نیروهای امریکایی علیه بازداشت‌شدگان منتشر کند.
این سازمان خصوصی روز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد پنتاگون قرار است 198 عکس از این اقدامات را روز جمعه (9 بهمن) در اینترنت منتشر کند.
کنگرۀ امریکا که اکثریت آن جمهوری‌خواه هستند، با تصویب لایحۀ معافیت از قانون آزادی اطلاعات در صدد جلوگیری از انتشار این عکس‌ها بود که انتظار می‌رود این اقدام با محکومیت فعالان حقوق بشر روبرو شود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: پرس تی وی


ویدیو مرتبط :
شکنجه نوری زاد در زندان (18+)