سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه دزفول:اگر فرهنگ بسیجی در جامعه کم رنگ شود دشمن مجال نفوذ پیدا خواهد کرد


به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در خطبه های این هفته نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) با گرامیداشت آغاز هفته بسیج گفت:بسیج شجره طیبه ای است که ریشه تنومند آن در ایران اسلامی است و شاخ و برگ آن به لبنان،سوریه، یمن و عراق می رسد.
وی افزود: عقیده بسیجی بر اصول تفکر ناب بعثت، غدیر و عاشورا بنا شده، و دشمنان جمهوری اسلامی باید بدانند جمهوری اسلامی با تفکر و حرکت بسیجی، کشوری شکست ناپذیر است.
امام جمعه دزفول با تاکید بر اینکه اگر منش بسیجی در کشوری حکمفرما شود آن کشور شکست ناپذیر خواهد بود گفت:حزب ا... لبنان و مقاومت مردم سوریه مدعای این امر است.
حجت الاسلام قاضی دزفولی افزود: فرهنگ بسیجی در دو هزار کیلومتر آت طرف تر از مرز ایران گسترش یافته که این امر وظیفه بسیجیان را سنگین تر می کند.
وی نقش بسیج را در جامعه کلیدی و استراتژِیک دانست و گفت: رییس جمهوری آمریکا در مصاحبه اخیر خود به قدرت و اقتدار ایران اسلامی اذعان داشته که این اعتراف دشمن به خاطر ایثار شهدا و شهدای مدافع حرم و تفکر بسیجی است.
امام جمعه دزفول با اشاره به حادثه تروریستی فرانسه اظهارکرد: افرادی که باد می کارند توفان درو می کنند؛ غربی ها نیز با سیاست تروریست پروری در منجلابی گرفتار شدند که سالیان سال باید تاوان پس دهند.
وی با محکوم کردن این حادثه تروریستی افزود: غربی ها در طول سالیان اخیر باعث کشته شدن انسان های بسیاری در عراق، سوریه، لبنان و یمن شدند و اکنون در چاهی که برای دیگر کشورها کنده بودند افتادند.
خطیب جمعه دزفول به اروپا توصیه کرد در سیاست های خود تجدید نظر کرده و با جدا کردن مسیر خود از رژیم صهیونیستی به فکر مصالح و امنیت کشورخود باشند.
حجت الاسلام قاضی دزفولی در فراز دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه به دغدغه های فرهنگی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب نسبت به برگزاری کنسرت موسیقی و برگزاری اردوی متخلط هشدار جدی دادند و این موضوع در نشست شورای فرهنگی هم مطرح شد که ریاست جمهوری دستور پیگیری دادند.
وی افزود: دانشگاه، هدف توطئه و نقشه دشمن است و مسوولان فرهنگی باید در دانشگاه ها به هوش باشند.
امام جمعه دزفول در ادامه از نیروی انتظامی برای برخورد با ناامنی ها و متعرضان به افراد سالمند تقدیر کرد و گفت:با تلاش نیروی انتظامی تعدادی از سارقان هم دستگیر شدند که جای تقدیر دارد.
وی ادامه داد: امنیت مقوله ای است که باید در جامعه استمرار و مراقبت دائمی شود لذا همکاری مردم در این خصوص ضروری است.
وی افزود:در دستگیری های صورت گرفته تعدادی اسلحه غیرمجاز نیز کشف شده که دادگستری باید وفق قانون برای این سارقان و افراد مخل امنیت اشد مجازات را برای آنها در نظر بگیرد.
امام جمعه دزفول در فراز دیگری از خطبه های نماز جمعه گفت:اربعین امسال اهمیت بسیاری دارد زیرا تاکنون اعتقاد بر این بود که سعودی ها توانایی مدیریت 2.5 میلیون نفر را با وجود امکانات و سابقه مدیریتی در مکه نداشتند و همه ساله 20 میلیون زائر اربعین با وجود امکانات کم مدیریت می شوند لذا حضور گسترده مردم در اربعین ضروری است.
وی افزود: دشمن متوجه این موضوع شده و سعی دارد امنیت منطقه را به شکلی خدشه دار کند.
7278/ 6037

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
*بسیج* و فرهنگ بسیجی -امام خامنه ای