سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ندای «وحدت» افغانستانی‌های مقیم مشهد در جشن میلاد پیامبراکرم (ص)


به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، عصر دیروز مراسم جشن باشکوهی به مناسبت میلاد خجسته پیامبر گرامی اسلام (صلی‌الله علیه وآله وسلم) و امام جعفر صادق (علیه‌السلام) با حضور حجت الاسلام و المسلمین «نظافت» مدرس حوزه و دانشگاه وصحبت‌های «محمد علیزاده» مدرس فن بیان و سخنوری، برگزار شد.

این مراسم که با همت موسسه علمی و آموزشی «فن بیان رسا» و «اتحادیه اسلامی دانشگاهیان افغانستان» و  دفتر منطقه‌ای افغانستان، پاکستان و شبه‌قاره خبرگزاری تسنیم برگزار شده بود، با اجرای برنامه‌های شاد و مفیدی ساعات خوشی را برای حضار به وجود آورد.

در این مراسم، حجت الاسلام نظافت با اشاره به این نکته که ما در روز چندین بار با بردن نام پیامبر در نماز به ایشان توجه می‌کنیم، گفت: براستی علت این تکرار مکرر چیست؟ و ما چرا باید اینقدر به این نکته توجه داشته باشیم؟ «پیامبر بهترین و کاملترین الگو برای ماست همانطور که بارها و بارها در احادیث و روایت‌ها هم به آن توصیه شده است و ما باید بیشترین توجه و الگو طلبی را از ایشان داشته باشیم ولی کسانی که به این الگو توجه نمی‌کنند، کسانی هستند که به آخرت و روز قیامت اعتقادی ندارند و خود را بی نیاز به این الگو می‌بینند وما باید راه خودمان را از آن‌ها جدا کنیم و توجه بیشتری به پیامبر داشته باشیم.

بعد از صحبت‌های ایشان، حجت الاسلام «زراعتی» مبتکر مسابقات فرهنگی در کشور و حجت الاسلام «صفری» از فرهنگیان و ورزشکاران قدرتمند ایرانی با اجرای مسابقه و برنامه‌های جذاب، به این مراسم شادی بخشیدند.

در پایان صحبت‌های علیزاده در مورد عقل‌گرایی و انسانیت و اجرای تئاتر توسط گروه تئاتر مهاجر پایان بخش این مراسم و محفل شاد بودند.

در زیر تصاویر این مراسم را مشاهده می‌کنید:

عکس: امین عظیمی

انتهای پیام/.


ویدیو مرتبط :
جشن میلاد پیامبراکرم(ص)