سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مددجوی زن ندامتگاه فردیس بعداز 15 سال با كمك خیرین آزاد شد


محسن صفیاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور كاهش آسیب های اجتماعی به مددجویان و بازگشت سعادتمندانه مددجویانی كه شرایط بازگشت آنها به جامعه فراهم است، به همت و كمك خیرین و قضات شریف استان البرز مجمعی برای مذاكره با شكات به ویژه در پرونده های قتل نادمین تشكیل شده و تمام مساعی برای اخذ رضایت از شكات به كاربسته شده است.
وی افزود: در پرونده اخیر یكی از مددجویان زن كه از سال 1380 به جرم قتل در حبس بود، در سال های اخیر با شركت مداوم در برنامه های اصلاحی و تربیتی ندامتگاه زمینه بازگشت وی به خانواده و جامعه فراهم شد.
وی ادامه داد: با پیگیری دایره مددكاری ندامتگاه فردیس و كمك خیر و تلاش های فراوان ایشان در جهت پرداخت دیه و هماهنگی با دادسرای شهرستان ماهشهر و كوشش مداوم دادیار اجرای احكام كیفری دادسرای عمومی وانقلاب كرج آزاد شد.
7417/1535

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
چگونه بعداز 15 سال مکعب روبیک در 5:25 حل میشود