سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



در پی حملات تروریستی دیشب فرانسه ، سرویس Hangouts از سوی گوگل برای کاربران این کشور رایگان شد


142198193.jpg.CROP.rectangle3-large

دیشب داعش طی 6 حمله‌ی تروریستی باعث شد که پاریس شب پر از تنشی را تجربه کند، شبی که به گفته بشار اسد پنج سال است که سوریه با آن مواجه است! در این حملات تروریستی تعداد زیادی از شهروندان فرانسه کشته شدند و خانواده‌هایشان دائما به دنبال راهی برای اطمینان از زنده بودنشان می‌گشتند، به همین دلیل گوگل دست به کار شد و طی اقدامی پسندیده امکان تماس صوتی به فرانسه را با استفاده از سرویس هنگ‌اوتز رایگان کرد.

 اکنون کاربران می‌توانند با استفاده از وب، اندروید و iOS به طور رایگان با فرانسه تماس گرفته و جویای حال بستگان و دوستانی که احتمالاً در آنجا حضور دارند، شوند. همچنین لازم به ذکر است گوگل طی پستی که این خبر را اعلام داشته است هیچ اشاره‌ای به این که از چه کشورهایی می‌توان رایگان با فرانسه تماس گرفت نکرده و به نظر می‌رسد که تماس صوتی از هر جای دنیا به فرانسه رایگان شده است.

تماس رایگان با فرانسه با هنگوتز

این حرکت گوگل باعث شد تا فیسبوک نیز به فرانسوی‌ها کمک کند و قابلیتی جدیدی به نام Safety Check را فعال نماید که به گروگان‌ها این مکان را می‌دهد تا با Check-in کردن به خانواده و دوستانشان اطلاع دهند که  من سالم هستند و مشکلی برایم پیش نیامده است. از سوی دیگر کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز دست به کار شدند و با ارائه یک هش‌تگ با نام #PorteOuverte  سعی کردند ساکنان پاریس را در پیدا کردن بهترین جا برای پناه گرفتن کمک کنند.

androidpolice

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
بزرگترین عملیات تروریستی در تاریخ فرانسه دیشب رقم خورد