سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معاون وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی:قدرت خرید بازنشستگان كاهش یافته است


به گزارش ایرنا احمد میدری چهارشنبه در همایش تجلیل از بازنشستگان آموزش و پرورش استان خوزستان در محل تالار مهر اهواز با اشاره به ناتوانی صندوق بازنشستگی در پرداخت حقوق بازنشستگان اظهار كرد: متاسفانه به دلیل یكسری برنامه ریزی های نادرست طی سال های گذشته قدرت صندوق بازنشستگی برای پرداخت حقوق بازنشستگان كاهش یافته است از جمله برنامه های نادرست بازنشستگی كارمند در سن 50 سالگی است این در حالی است كه در همه دنیا كارمندان در سن 65 سالگی بازنشسته می شوند.
وی گفت:امسال 80 درصد پول صندوق بازنشستگی توسط دولت تامین خواهد شد.
معاون وزیر تعاون ، كار و رفاه اجتمای گفت:سالانه بالغ بر هفت هزار و 200 میلیارد ریال هزینه از سوی دولت صرف خرید متادون برای ترك معتادان شده و هزینه های دولت برای نگهداری 200 هزار زندانی در كشور بسیار بالاست.
میدری از جامعه معلمان كشور خواست برای كاهش آسیب های اجتماعی به دولت كمك كنند تا هزینه ای كه در این راه صرف می شود خرج بازنشستگان آموزش و پرورش شود.
میدری افزود: مشكلات زیادی نیز در استان خوزستان وجود دارد كه از آن جمله می توان افزایش حاشیه نشینی به دلیل ساخت سدهای زیاد و تبدیل شدن رودخانه كارون به لجن زار است كه ناخودآگاه در معیشت و شیوه زندگی مردم تاثیر دارد.
7158/6065

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دیدار استاندار با معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی