فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«فصل پنجم» اشعار ترکی منزوی را به نمایشگاه می‌آورد


پرویز بیگی حبیب آبادی شاعر و مدیر انتشارات فصل پنجم در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات فارس، درباره فعالیت‌های این نشر در نمایشگاه کتاب گفت: امسال با 80 عنوان کتاب چاپ اولی که در سال 94 و 95 منتشر شده‌اند، در نمایشگاه شرکت می‌کنیم.

وی افزود: یکی از بهترین عنوان کتاب‌های ما اشعار ترکی زنده یاد حسین منزوی است که همراه با ترجمه فارسی منتشر کرده‌ایم و این اشعار تا کنون منتشر نشده بود.

بیگی درباره مترجم اشعار زنده یاد منزوی اظهار داشت: این اشعار را برادر مرحوم منزوی یعنی بهروز منزوی به فارسی ترجمه کرده است.

مدیر انتشارات فصل پنجم گفت: پیش بینی می‌کنیم مجموعه اشعار ترکی مرحوم منزوی با استقبال خیلی خوبی مواجه شود و با وجود اینکه این کتاب هنوز عرضه نشده است، سفارش‌های زیادی برای خرید آن داریم.

وی همچنین درباره کتاب های تجدید چاپی هم اظهار داشت: 30-40 عنوان از کتاب‌هایمان تجدید چاپ شده‌اند که به نمایشگاه کتاب می‌آوریم.

انتهای پیام/و


ویدیو مرتبط :
ترکی ماهسون با اشعار فارسی