سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آیا می‌دانستید: طبق آمار منتشر شده، گران‌قیمت‌ترین گوشی‌ها توسط اپل به فروش رفته است


iphone-h100

در پنج سال گذشته – البته به طرز محسوسی، بیشتر در سال اخیر – اپل به شرکت آیفون تبدیل‌شده است. درحالی‌که محبوبیت آیفون به‌سرعت زیاد می‌شد، بیش از ۵۰ درصد از درآمد اپل را از حدود سال ۲۰۱۲ به خود اختصاص داد، سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ بود که سهم خود را از کل درآمدهای اپل به نزدیک ۷۰ درصد رساند. در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۵، رکورد ۶۹.۴ درصدی درامد اپل از آیفون ثبت شد و در سه‌ماهه پایانی منتهی به دسامبر سال ۲۰۱۵ (سه‌ماهه اول سال مالی ۲۰۱۶ در کتاب اپل) آیفون ۶۸ درصد از کل درامد اپل را در کوپرتینو به نام خود ثبت کرد. در ادامه همراه باشید.

iphone-total-2

در شرایط مالی خالص، تاکنون بهترین فصل آیفون، سه‌ماهه اول ۲۰۱۵ بوده است: در حدود ۵۱.۶۳۵ میلیارد دلار.

خبر جالب دیگر این است که اپل یک رکورد دیگر را شکسته است: قیمت متوسط فروش (ASP) آیفون در سه‌ماهه نخست ۲۰۱۶ به بالاترین حد خود رسیده است. مردم به‌طور متوسط ۶۹۱ دلار برای هر آیفون پرداخت کرده‌اند. در سه‌ماهه مشابه سال قبل، متوسط قیمت فروش ۶۸۷ دلار بوده است اما وقتی به تاریخ نگاه می‌کنیم می‌بینیم که متوسط قیمت فروش آیفون کاملاً رشد داشته و در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۴ نسبتاً در حد پایین ۵۶۴ دلار متوقف‌شده بود.

عواملی قطعاً که به افزایش متوسط قیمت فروش کمک کرده، صفحه‌نمایش بزرگ‌تر مدل پلاس و مدل ۱۲۸ گیگابایتی آیفون در سال قبل است.

درحالی‌که ما متوسط فروش دقیقی از دیگر تولیدکنندگان در دسترس نداریم، روشن است که هیچ‌یک از آن‌ها در این زمینه به‌پای اپل نمی‌رسد. سامسونگ، ال‌جی و سایر گوشی‌های هوشمند متوسط قیمت فروش پایین‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تری دارند.

این موضوع ازاین‌جهت قابل‌توجه است که اپل در سه‌ماهه نخست ۲۰۱۶ اقتصاد جهانی را به چالش کشیده است. با توجه به علل دخیل در این افزایش قیمت، این شرکت موفق به شکستن مجدد رکورد فروش خود – هم ازنظر قیمت و هم ازنظر تعداد – شده است.

iphone-h123

phonearena

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید

رضا رضائیتوسط رضا رضائی

در صورت تمایل به ارتباط با من به rrezaei.com مراجعه فرمایید.

مشاهده همه مطالب رضا رضائی


ویدیو مرتبط :
دزدیدن گوشی گران قیمت....