سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جسد یک دانشجوی ایتالیایی در اسکندریه پیدا شد


جسد یک دانشجوی ایتالیایی در اسکندریه پیدا شدفارس/ مصر اعلام کرده جسد یک تبعه ایتالیایی را که چند روز پیش در مصر ناپدید شده بود، در اسکندریه پیدا کرده است.

نیروهای امنیتی مصری جسد یک جوان ایتالیایی را کشف کرده‌اند که حدود 10 روز پیش ناپدید شده بود.
پایگاه خبری «الیوم السابع»، گزارش داد که تبعه ایتالیایی دانشجوی دکترای دانشگاه کمبریج بریتانیا بوده و روز 25 ژانویه گذشته ناپدید شده بود و جسدش روز چهارشنبه (دیروز) در اسکندریه پیدا شده است.
این تبعه ایتالیایی از هتل محل اقامتش در جیزه مصر به مرکز قاهره رفته بود که بعد از آن ناپدید شده بود، دولت ایتالیا و مسئولان مصری اعلام کرده‌اند که تحقیقات برای کشف دلیل این حادثه را آغاز کرده‌اند.
طی چند ماه گذشته شمار زیادی از گردشگران اروپایی در مصر مورد هدف عملیات‌های تروریستی قرار گرفته‌اند، انفجار هواپیمای گردشگران روسی در شرم الشیخ، حمله به گردشگران در هتلی در جیزه و تیراندازی افراد ناشناس به سوی توریست‌ها مصر از جمله حوادثی است که اخیرا برای گرشگران در مصر رخ داده و ممکن است صنعت گردشگری در این کشور را با مشکلات جدی روبه رو کند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
شهید زنده (شهیدی که جسد او را پس از 22 سال در شلمچه پیدا کردند و جسد او سالم بوده است)